پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سردار کوثری: اغتشاش‌گران با حضور مردم در صحنه راه به جایی نمی‌برند

به گزارش کرونا، سردار اسماعیل کوثری روز جمعه در آیین راهپیمایی۱۳ آبان ماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: اغتشاش‌گران با حضور من و شما در صحنه و حمایت های ملت از انقلاب راه به جایی نمی برد و به فرموده امام خمینی(ره)؛ «دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند». وی تصریح کرد: به جوانان توصیه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83616
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

سردار کوثری: اغتشاش‌گران با حضور مردم در صحنه راه به جایی نمی‌برند

به گزارش کرونا، سردار اسماعیل کوثری روز جمعه در آیین راهپیمایی۱۳ آبان ماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: اغتشاش‌گران با حضور من و شما در صحنه و حمایت های ملت از انقلاب راه به جایی نمی برد و به فرموده امام خمینی(ره)؛ «دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند».

وی تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنم که در این ناآرامی ها فریب برخی افراد که پول می گیرند تا شما را تشویق و ترغیب به اغتشاش کنند، نخورند زیرا اینها دلسوز ایران و ملت ما نیستند.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ موقع دلسوز مردم ایران نبوده است چرا که تحریم های ظالمانه نشان داد که این دشمن مستکبر تا چه حد با مردم ما دشمن است.

وی یادآور شد: اگر آمریکا دلسوز مردم ما بود، هرگز این تحریم ها را بر ما تحمیل نمی کرد، هیچگاه ما را در این شرایط حساس با مشکل کمبود دارو مواجه نمی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مستکبران گفت: جنایتکار شما هستید و به دروغ دم از حقوق بشر می زنید، اما جلوی تامین دارو برای مردم را می‌گیرید.

وی گفت: دشمن با دروغ و با کمک رسانه تلاش دارد تا رعب و وحشت ایجاد کند ولی ملت ایران آگاه است و از دفاع از آرمان ها کوتاه نمی آید.

وی اضافه کرد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران در آن سال های دفاع مقدس که تجهیزات و امکانات کنونی را نداشت در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را از خاک بیرون کرد، امروز که توانمندتر شده به راحتی در مقابل زور می ایستد.

طرح دو فوریتی اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم در مجلس تصویب شد
دنبال کنید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مردم ما با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی در صحنه حضور دارند و از انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری پشتیبانی و حمایت می کنند.

سردار کوثری: اغتشاش‌گران با حضور مردم در صحنه راه به جایی نمی‌برند

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ضربه هایی که از ملت ایران خورده، اکنون تحقیر شده است افزود: استکبار، دشمنی با ایران رها نکرده است و ما هم باید مقابل دشمن ایستادگی کنیم و نشان دهیم که استکبار هیچ غلطی نمی کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم ما همواره پشتیبان نظام بوده اند و در سر بزنگاه ها حضور یافته و پاسخ دشمن را محکم و کوبنده می دهد.

وی یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما توطئه‌هایشان را یکی پس از دیگری طراحی کردند تا بتوانند این نظام را از بین ببرند و نمونه آن را در کودتای نافرجام عقاب در مرداد سال ۱۳۵۹ قبل از آغاز جنگ تحمیلی شاهد بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهدای گرانقدر ما در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس نه تنها برای خودشان چیزی نخواستند بلکه جان خود را فدای دین مقدس اسلام و میهن اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: آنچه سبب ناامیدی دشمنان شد، حضور شهدا و رزمندگانی بود که امام خود را خالصانه و برای خدا یاری کردند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi