شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

مردم شهرستانهای مختلف استان لرستان با حضور حماسی گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از استکبار را اعلام کردند. طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83613
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

مردم شهرستانهای مختلف استان لرستان با حضور حماسی گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود از استکبار را اعلام کردند.

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

راهپیمایی کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با حمل پلاکاردها و دست نوشته هایی با موضوع استکبارستیزی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

در این راهپیمایی علاوه بر حضور چشمگیر دانش آموزان و دانشجویان، مردم استان نیز حضوری گسترده داشتند و مسئولان در شهرستانهای مختلف استان هم پیشاپیش راهپیمایان همصدا با سایر شرکت کنندگان فریاد «مرگ بر آمریکا» و» مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

دغدغه‌مندان امنیت کشور امروز در راهپیمایی شرکت کرده‌اند

یک دانش آموز خرم آبادی اظهار داشت: با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان یک بار دیگر نشان می دهیم که برای همیشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنیم.

وی شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر داد.

یک دانشجوی خرم آبادی نیز تاکید کرد: دغدغه مندان امنیت و پیشرفت کشور امروز در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان حضور پیدا کرده اند.

با حضور ما مردم توطئه‌های دشمنان بی‌اثر است

یک شهروند خرم آباد نیز اظهار داشت: با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به دشمنان خود می فهمانیم که توطئه هایشان علیه این کشور بی اثر است.

وی تاکید کرد: من هم در کنار سایر ملت ایران امروز با حضور خود مشت محکمی بر دهان آمریکا و یاوه گویی های او خواهم زد.

یک شهروند دیگر خرم آبادی نیز با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در راستای تثبیت نظام و انقلاب است اظهار داشت: امنیت ما وابسته به حضور مردم در صحنه است.

فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه تزریق شود
دنبال کنید

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

حضور مردم در مبارزه با استکبار را به رخ جهانیان خواهیم کشاند

وی تصریح کرد: باید همه ما و در حد توان در حماسه عظیم ۱۳ آبان حضور پیدا کنیم.

شهروند دیگر خرم آبادی نیز اظهار داشت: همه باید در این راهپیمایی شرکت کنیم، شهری، روستایی و حتی عشایر غیور با حضور گسترده و حداکثری خودشان نمایش دریا گونه جمعیت ملت مسلمان ایران را در مبارزه با استکبار جهانی به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

به کوری چشم اغتشاشگران در راهپیمایی شرکت کرده‌ام

یک خانم شهروند کوهدشتی نیز در گفت و گو با خبرنگار تاکید کرد: برای کور کردن چشم فتنه گران و اغتشاش گران امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرده ام.

وی بیان داشت: وظیفه همه ما هست که در این راهپیمایی استکبار ستیز شرکت کنیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان این نظام بزنیم.

یک شهروند الیگودرزی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند کند»، ما همیشه در صحنه هستیم و تا آخرین قطره خون خود در مقابل استکبار مبارزه می کنیم.

مشت محکم «دهه هشتادی‌ها» بر دهان استکبار

یک دانش آموز رومشکانی نیز اظهار داشت: ما «دهه هشتادی ها» به همراه خانواده های خود امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرده ایم.

وی تاکید کرد: امروز هم یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

یک دانش آموز اهل شهرستان چگنی نیز گفت: من وظیفه خودم دانستم که در این راهپیمایی شرکت کنم و به همه دشمنان ایران نشان بدهم که من هستم و از کشورم دفاع می کنم.

تعلل در انتخاب مدیرعامل برای منطقه آزاد مکران به صلاح کشور نیست
دنبال کنید

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در لرستان

با مشت‌های گره کرده نفرت خود را از استکبار ابراز می‌کنیم

یک شهروند معمولانی نیز اظهار داشت: امام راحل فرمودند که «همه مشکلات ما از آمریکا است، هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید»، «مرگ بر آمریکا».

وی افزود: امروز ما با حضور گسترده و مشت های گره کرده بر استکبار جهانی، نفرت و خشم خودمان را ابزار می کنیم.

این شهروند معمولانی تاکید کرد: امسال پر شور تر از سال های گذشته در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت کرده ایم تا چشم فتنه گران و آشوب طلب ها از این حضور ما کور شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi