جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اترک خراسان‌شمالی نخستین شکست خود را تجربه کرد

به گزارش کرونا، در این دیدار از رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد، اترک با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان خود تیم سپیدرود رشت متوقف شد. تک گل تیم اترک را امیرحسین لازری به ثمر رساند. تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در دو دیدار قبلی خود نیز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83595
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

کرونا :

اترک خراسان‌شمالی نخستین شکست خود را تجربه کرد

به گزارش کرونا، در این دیدار از رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که عصر پنجشنبه در رشت برگزار شد، اترک با نتیجه ۳ بر یک برابر میزبان خود تیم سپیدرود رشت متوقف شد.

تک گل تیم اترک را امیرحسین لازری به ثمر رساند.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در دو دیدار قبلی خود نیز در رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برابر تیم های شهید اورکی و پاس همدان به تساوی رضایت داده بود.

تیم اترک در گره الف با تیم های ماشین سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش، فولاد هرمزگان هم گروه است.

اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته دو کشور، ۶ بار به میدان رفته است که ماحصل آن ۲ پیروزی، سه تساوی و یک شکست بوده است.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی هم اینک با ۹ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi