پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تشکیل پرونده ویژه قضایی برای ۲۶ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات در قزوین

به گزارش کرونا، حسین رجبی گفت: برای ۲۶ نفر به‌عنوان عناصر اصلی و لیدر اغتشاشات در استان قزوین، پرونده ویژه قضایی تشکیل شده است. وی افزود: همچنین پرونده قضایی ۸۱ نفر از عوامل حاضر در اغتشاشات و حوادث اخیر با صدور کیفرخواست و جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های انقلاب و کیفری ۲ ارسال شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83529
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

تشکیل پرونده ویژه قضایی برای ۲۶ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات در قزوین

به گزارش کرونا، حسین رجبی گفت: برای ۲۶ نفر به‌عنوان عناصر اصلی و لیدر اغتشاشات در استان قزوین، پرونده ویژه قضایی تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین پرونده قضایی ۸۱ نفر از عوامل حاضر در اغتشاشات و حوادث اخیر با صدور کیفرخواست و جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های انقلاب و کیفری ۲ ارسال شده است.

رجبی در ادامه بیان کرد: به‌زودی دادگاه‌های علنی رسیدگی به پرونده‌های قضایی لیدرها و اغتشاشگران استان قزوین با حضور مردم و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین خاطرنشان کرد: مجدداً به خانواده‌ها تاکید و توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان و دانش‌آموزان خود باشند تا فریب برخی افراد را نخورند و در اغتشاشات حضور نیابند که در صورت حضور از دستگاه قضایی انتظار چشم پوشی نداشته باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی دادگستری قزوین، رجبی در پایان گفت: جهت روشنگری شرایط این روزهای جامعه، نشست‌های تبیینی حضور عوامل استکبار جهانی از جمله آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و کشورهای منطقه در پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور، با روسای دانشگاه‌ها و مدیران مدارس استان برگزار شده است و این نشست ها، همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi