پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرب‌الاجل معاون استاندار در پروژه ورودی‌های یاسوج/درختانی که ایستاده از تشنگی می‌میرند!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ هر چند از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرزمین چهارفصل یاد می‌شود و یا اینکه از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام می برند این شهر به خودی خود یکی از زیباترین شهرهای ایران به شمار می‌رود. اما کم کاری ها و بی‌توجهی ها به شهر یاسوج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83511
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

کرونا :

ضرب‌الاجل معاون استاندار در پروژه ورودی‌های یاسوج/درختانی که ایستاده از تشنگی می‌میرند!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ هر چند از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرزمین چهارفصل یاد می‌شود و یا اینکه از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران نام می برند این شهر به خودی خود یکی از زیباترین شهرهای ایران به شمار می‌رود.

اما کم کاری ها و بی‌توجهی ها به شهر یاسوج این شهر گردشگرپذیر موجب شده تا پایتخت طبیعت ایران رنگ و روی زردی به خود بگیرد و در حد و اندازه شهری با نام پر مسمای پایتخت طبیعت ایران نباشد.

به گزارش فارس؛ قرار است طی ماه های آینده شهر یاسوج شهری یکپارچه شده و بسیاری از مناطق حاشیه این شهر به یاسوج بپیوندند در طرح تفصیلی قرار است مادوان و مهریان و بلهزار و همچنین سرآبتاوه جزئی از شهر یاسوج شوند که با توجه به وضعیت کنونی و بی‌تدبیری‌ها در اداره شهر یاسوج قطعاً این شهر مرکز استان با مشکلات جدی روبرو خواهد شد.

مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار و معاون عمرانی که هوا را پس دیده‌اند و وضعیت ورودی ها و خروجی های شهر یاسوج را نامناسب می‌دانستند و به عبارتی فاجعه انگیز می‌پنداشتند خودشان دست به کار شدند تا به ساماندهی وضعیت ورودی و خروجی شهر یاسوج بپردازند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم همراه در یک اقدام ضربتی با همراهی برخی دستگاه‌های دیگر ورودی و خروجی های شهر یاسوج را در هم ریختند تا ساماندهی اساسی در این قسمت از شهر یا صورت گیرد.

با گذشت زمان هر چند اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و اکنون کار پیشرفت بسیار زیادی داشته اما بخشی از کار همچنان باقی مانده که معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید اخیر خود به دستگاه‌های مجری این کار هشدار داد که باید هرچه سریعتر و تا یک ماه آینده تکلیف ورودی‌ها و خروجی‌های شهر یاسوج را مشخص کنند و باید هر چه زودتر تکمیل شود.

دستور رئیس کل دادگستری استان زنجان به شهرداری ابهر/ جاده نیکویه و مسیر زندان از پسماند پاکسازی شود
دنبال کنید

در این بازدید آنچه که جالب توجه بود و البته موضوع نگران کننده که مسئولان به خصوص دهیاری ها نسبت به آن غافل شده بودند رها کردن فضای سبز بلوارهای تازه احداث در ورودی و خروجی شهر یاسوج بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که به شدت از این عملکرد ناراضی به نظر می‌رسید از مسئولان مربوطه می پرسید که چرا تاکنون و در این مدت حتی یک قطره آب به پای درختان و فضای سبز بلوارها ریخته نشده و دلیل بی توجهی مسئولان مرتبط چیست.

درختان و فضای سبز بلوار ورودی و خروجی شهر یاسوج در حالی ایستاده از تشنگی در حال از بین رفتن هستند که چند دیگر شهرداری یاسوج می‌بایست این نقطه از شهر را تحویل گرفته و جزئی از شهر یاسوج شود و قطعا در صورت از بین رفتن فضای سبز آن، شهرداری می‌بایست دوباره کاری کرده و هزینه مجددی برای فضای سبز بلوار با پول بیت‌المال در این دوره سخت اقتصادی داشته باشد.

به گزارش فارس این نوع سهل انگاری و بی توجهی‌ها در استان کهگیلویه و بویر احمد سابقه زیادی داشته و مربوط به امروز و دیروز و مربوط به بلوارهای ورودی و خروجی شهر یاسوج نیست در هر نقطه‌ای از استان که پا بگذریم بسیاری از فعالیت‌های عمرانی و زیرساخت‌ها به حال خود رها شده است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi