پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای احداث باند دوم جاده زابل- زاهدان

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم جاده زابل- زاهدان اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83487
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای احداث باند دوم جاده زابل- زاهدان

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده تکمیل ساخت مسیر دوم زابل به زاهدان تسریع پیدا کرده است و اکنون نیزمقرر شد بانک مسکن اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص دهد تا سریعا احداث شود.

وی افزود: همچنین در ۴ ماه اخیر بیش از ۴۰ روستا در قالب طرح هادی قرار گرفتند و عملیات اجرایی آنها انجام گرفت و حدود ۴۰ روستای دیگر نیز در دستور کار است.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس بیان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده از محل ماده ۴۲، ۵۸ و ۳۹ اعتبارات خوبی برای دهیاری جهت انجام پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم اتفاقات مطلوبی در حوزه عمران و آبادانی روستاها انجام گیرد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: برای آسفالت راه های روستایی نیز در این مدت پروژه های خوبی انجام شده و در ادامه هم قریب به ۶۰ کیلومتر دیگر از راه های روستایی در دستور ساخت است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi