جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح بیمارستان 350 تختخوابی قائم شهر در دهه فجر

نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی قائم شهر در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83478
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

افتتاح بیمارستان 350 تختخوابی قائم شهر در دهه فجر

کمال علی پورخنکداری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اکنون در حال ساخت بیمارستان جایگزین رازی قائم شهر هستیم که یک بیمارستان مرکزی است و برای کل استان مازنداران محسوب می شود و بزرگترین بیمارستان منطقه است که حدود ۳۵۰ تختخواب دارد.

وی افزود: با تلاش هایی که انجام شد روند ساخت این بیمارستان سرعت گرفت و امیدواریم تا دهه فجر به افتتاح برسد ناگفته نماند که مقداری از دستگاه های پزشکی بیمارستان خریداری و نصب شده است و کارهای عمرانی به اتمام رسیده و فقط محوطه سازی بیمارستان باقی مانده است.

نماینده مردم  قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس گفت: دستگاه هایی که برای بیمارستان جدید قائم شهر اعم از سی تی اسکن، ام آر آی و … خریداری شده بروز هستند و می شود خدمات مطلوبی را به مردم منطقه و استان ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین پیگیری های انجام شده است تا اورژانس بیمارستان زیرآب سوادکوه سریعا فعال شود و یکسری دستگاه های جدید مثل سی تی اسکن هم دولت به این بیمارستان اختصاص داد و باید گفته شود که این بیمارستان حوادث جاده ای را هم به دلیل اینکه در طول مسیر قرار دارد پوشش می دهد.

علیپور خنکداری اظهار کرد: اورژانس این بیمارستان تکمیل شده است و وسایل آزمایشگاهی هم برای آن خریداری شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi