شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دروغ پراکنی رسانه ای، تهاجم جدید دشمن علیه استقلال انقلاب اسلامی است

به گزارش کرونا، سردار حمید خرمدل عصر سه شنبه در جلسه شورای ادارای با موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: امریکای جنایتکار و کشورهای غربی از گذشته تاکنون تهاجم های مختلفی را علیه استقلال جمهوری اسلامی بکار بستند و در اغتشاشات اخیر با دروغ پراکنی در فضای مجازی سعی در خدشه دار کردن آرمان های انقلاب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83457
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۵۰

کرونا :

دروغ پراکنی رسانه ای، تهاجم جدید دشمن علیه استقلال انقلاب اسلامی است

به گزارش کرونا، سردار حمید خرمدل عصر سه شنبه در جلسه شورای ادارای با موضوع جهاد تبیین اظهار داشت: امریکای جنایتکار و کشورهای غربی از گذشته تاکنون تهاجم های مختلفی را علیه استقلال جمهوری اسلامی بکار بستند و در اغتشاشات اخیر با دروغ پراکنی در فضای مجازی سعی در خدشه دار کردن آرمان های انقلاب داشتند.

وی جمهوری اسلامی را یک کشور اسلامی مطابق با قوانین اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان با استفاده از جنگ ترکیبی و سیاه‌نمایی مسائل و مشکلات مردم در فضای مجازی به دنبال منحرف کردن جوانان هستند.

خرمدل اظهارکرد: امریکا در همه زمین ها از سال ۵۷ تاکنون با چالش های جمهوری اسلامی مواجه بوده و برای جبران این چالش ها از دروغ پراکنی رسانه ها دراغتشاشات برای ضربه زدن به بدنه نظام ولایی استفاده می کند.

وی یکی از مهمترین مولفه های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را جهاد تبیین، بصیرت و دشمن‌ شناسی دانست و تصریح کرد: دشمنی امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد طی این سالها گسترس یافته است.

خرمدل اعمال ایجاد جنگ براندازی سازی نرم، شبکه سازی و آموزش های ترکیبی، جغرافیایی محور کردن اغتشاشات و تلاش برای تجزبه طلبی، حمایت از گروه های معاند و ساماندهی و یکپارچه سازی آنها را از مهترین برنامه های دشمن رد اغتشاشات اخیر اعلام کرد.

وی بر ترویج، تقویت و نهادینه سازی گفتمان انقلاب و اندیشه های امام و رهبر معظم انقلاب از سوی نهادهای فرهنگی و متولی بخصوص آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: حافظ و پاسدار این انقلاب و نظام خون پاک شهیدان و گفتمان های امام و رهبری است.

دهه فجر فرصتی برای یادآوری سلحشوری‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان ایران اسلامی است
دنبال کنید

جنگ تمار عیار فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی

دروغ پراکنی رسانه ای، تهاجم جدید دشمن علیه استقلال انقلاب اسلامی است

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمن قرار داریم گفت: یکی از اهداف اصلی دشمن از این حربه ترویج کینه ورزی علیه آرمان های انقلاب اسلامی است.

سید عبدالعزیز موسوی تاکید کرد:با توجه به اینکه دشمن از اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی و توانایی و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف به شدت عصبانی است به دنبال حربه ای بر تشویش اذهان عمومی جامعه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و با بهره‌گیری از معارف و اعتقادات دینی و با تکیه بر بیانات رهبری تاکنون نقش های شوم استکبار جهانی را بی اثر گرده است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi