شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح چندین مدرسه در مشکین شهر؛ پیگیر تجهیز امکانات مدارس حوزه انتخابیه

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در شهریورماه سال جاری چندین مدرسه در مشکین شهر به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

افتتاح چندین مدرسه در مشکین شهر؛ پیگیر تجهیز امکانات مدارس حوزه انتخابیه

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در اواخر سال گذشته ریاست سازمان نوسازی مدارس سفری به مشکین شهر داشتند و برای همه پروژه های نیمه تمام اعتبار اختصاص دادند و اکنون در حال ساخت هستند.

وی افزود: تعدادی از مدارس در حال ساخت حوزه انتخابیه در شهریور ماه سال جاری تکمیل و افتتاح شدند و مابقی نیز در چند ماه آینده به بهره برداری می رسند و البته پیگیری می شود تا اینکه تجهیزات کافی برای مدارس حوزه انتخابیه اخذ هم شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: همچنین وزیر آموزش و پرورش هم اخیرا سفری به مشکین شهر داشتند و در این سفر دستور دادند تعدادی از مدارس شهرستان که استحکام لازم را نداشتند سریعا بازسازی شوند تا دانش آموزان برای تحصیل مشکلی نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در این دو سال اخیر تلاش خود را به کار گرفتم تا فضاهای آموزشی مشکین شهر مشکل چندانی نداشته باشند و خوشبختانه این مهم نیز تا حدودی اتفاق افتاد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi