جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صنایع نفت،گاز و پتروشیمی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان بوشهر پایبند باشند

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس گفت: استان بوشهر میزبان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است و می‌طلبد که این صنایع نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83418
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

صنایع نفت،گاز و پتروشیمی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان بوشهر پایبند باشند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان و رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر میزبان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی است و می‌طلبد که این صنایع نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند.

وی افزود: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به استان بوشهر تخصیص یافته که این اعتبار بر اساس برنامه تنظیمی برای اجرا طرح‌ها و برنامه‌ها به شهرستان‌های ۱۰ گانه استان ابلاغ می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به تخصیص ۱۰ درصد از این اعتبارات به شهرستان‌های دشتی و تنگستان بیان کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان به این دو شهرستان اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از تلاش استاندار بوشهر در پیگیری و تصویب اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه وزارت نفت افزود: این اعتبارات نسبت به قبل افزایش یافته ولی حق استان بوشهر از این اعتبارات بیش از این‌ها است.

کرمی با بیان اینکه اعتبار یاد شده پاسخگوی مطالبات و اجرا طرح‌ها در شهرها و روستاهای اطراف تأسیسات صنایع نفت و گاز نیست ادامه داد: نباید به اعتبار تصویب شده قانع شویم و باید مواظب سیاست آب نباتی نفت در رضایتمندی خدمات آنان باشیم.

وی تصویب هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان را یک شروع خوب دانست و تصریح کرد: وزیر نفت قول داده که روش‌های گذشته را در تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح‌های مصوب بر اساس تعهدات اصلاح کند و در این راستا آنچه حق استان بوشهر بود تاکنون محقق نشده است./

پایان پیام

اعتبار برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی مروست و بیمارستان ۹۶ تختخوابی بهاباد افزایش یابد
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi