سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عادل رهبریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدافند غیرعامل از مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق کشور در حفظ و گسترش امنیت ملی است. وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در هنگام هرگونه حادثه یا بحران آمادگی لازم جهت اعزام و پوشش را در سریعترین زمان ممکن دارد. رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83394
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه

به گزارش کرونا از کهگیلویه، سید عادل رهبریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدافند غیرعامل از مهم‌ترین عوامل اقتدار و توفیق کشور در حفظ و گسترش امنیت ملی است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در هنگام هرگونه حادثه یا بحران آمادگی لازم جهت اعزام و پوشش را در سریعترین زمان ممکن دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه گفت: این جمعیت هرساله جهت ارتقای فرهنگ خود مراقبتی مانورهای مختلفی در شهر دهدشت و بخش‌های تابعه اجرا می کند.

رهبریان خاطرنشان کرد: بیشتر این مانورها با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو مدیریت بحران شهرستان جهت هماهنگی و برقراری ارتباط این دستگاه‌ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: در یک ماهه اخیر با توجه نزدیک بودن روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی و هفته پدافند غیرعامل، این جمعیت تاکنون ۶ مانور خروج اضطراری و پناهگیری،اسکان و آورابرداری، تصادف جاده‌ای، توان‌افزایی نیروهای امدادی را در شهرهای دهدشت، سوق و قلعه ریسی برگزار کرده است.

رهبریان گفت: در این مانور ابتدا نجاتگران پناه‌گیری در مکان‌های باز و بسته به هنگام زلزله، خروج اضطراری، رهاسازی و حمل مصدوم، امداد و کمک‌های اولیه، اطفای حریق و هم‌چنین برپایی چادر را آموزش و سپس مانور به اجرا درآمد.

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه 7

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه 8

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه 9

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه 10

برگزاری ۶ مانور پدافند غیرعامل در کهگیلویه 11

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi