پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گام‌های موثر کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: گام‌های موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی برداشته شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

گام‌های موثر کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه غرب زنجان از جمله مناطقی است که در گذشته به لحاظ توسعه مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گرفته است، گفت: همه تلاش ما این است که پیشرفت و توسعه متوازن در شهر اتفاق بیفتد.

وی افزود: وظیفه مجلس قانون گذاری و نظارت است و در بررسی و اصلاح قانون بودجه، بی شک از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای محرومیت زدایی و دفاع از حقوق اقشار کم درآمد استفاده خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات محرومین از اولویت اصلی نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: دولت برنامه های قابل قبولی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم دارد، علاوه بر این در مجلس نیز مصوبات خوبی در راستای حمایت از محرومین به تصویب رسیده است.

طاهری بیان کرد: در عرصه ملی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آماده پیگیری امور مربوط به خانواده‌های نیازمند هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه گام‌های موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی برداشته شده است، گفت: خدمات کمیته امداد مایه دلخوشی جامعه بوده و افزایش مشارکت مردم در برنامه های این نهاد حاصل کارکرد موثر آن در حوزه محرومیت زدایی است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi