جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود

به گزارش کرونا، مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، پنجشنبه ۱۲ آبان همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد. این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس و مداحی و مرثیه‌سرایی با نوای مهدی سماواتی همراه خواهد بود. در برگزاری این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83348
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

به گزارش کرونا، مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ(ع)، پنجشنبه ۱۲ آبان همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) فارس و مداحی و مرثیه‌سرایی با نوای مهدی سماواتی همراه خواهد بود.

در برگزاری این برنامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) همکاری و مشارکت دارد.

همچنین برپایی کرسی تلاوت قرآن در روز دوشنبه، ۹ آبان و پنجاه و هفتمین محفل قرآنی رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه‌هایی است که برای تکریم یاد این شهدا در حرم مطهر برگزار می‌شوند.

به گزارش کرونا، غروب چهارشنبه ۴ آبان در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، ۱۳ تن از هموطنان توسط تروریست تکفیری به شهادت رسیدند و تنی چند از زائران و مجاوران حرم احمدی و محمدی نیز مصدوم و مجروح شدند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi