جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

لزوم رفع مشکلات ادارات فرهنگ و ارشاد حوزه انتخابیه/ضرورت احداث سالن پلاتو و نگارخانه

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی(ره) و بخش جولکی در نشست با وزیر فرهنگ تخصیص اعتبار و تنخواه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه را خواستار شد که با موافقت وزیر ارشاد همراه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83321
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

لزوم رفع مشکلات ادارات فرهنگ و ارشاد حوزه انتخابیه/ضرورت احداث سالن پلاتو و نگارخانه

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی(ره) و بخش جولکی به همراه مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

آقاجری در این نشست گفت: یکی از مشکلات اصلی ادارات ارشاد حوزه انتخابیه، کمبود شدید نیروی انسانی است که در این نشست مطرح شد و وزیر ارشاد قول بررسی و پیگیری برای رفع این مشکل را داد.

به گفته این نماینده احداث سالن پلاتو و نگارخانه در امیدیه و هندیجان و تعمیر و تجهیز اداره ارشاد بندرامام خمینی(ره) از دیگر درخواست‌های مطرح شده از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست بود.

وی ادامه داد: همچنین ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه با مشکل عدم وجود خودروی سازمانی برای انجام ماموریت‌ها مواجه هستند که دکتر اسماعیلی در این خصوص نیز قول مساعد داد.

همچنین حبیب آقاجری در این نشست تخصیص اعتبار و تنخواه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی حوزه انتخابیه را خواستار شد که با موافقت وزیر ارشاد همراه شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi