پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین خواستار تسریع در روند ساخت این بیمارستان شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83309
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

ضرورت تسریع در روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین گفت: دستور اکید رئیس جمهور برای تسریع در ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین به دلایل پیگیری‌های بالایی است که تا به امروز صورت گرفته است.

وی افزود: تا به امروز بیش از ۲۵ مکاتبه از سوی مسئولین استان از دستگاه‌های مرتبط و همچنین ریاست جمهوری صورت گرفته و باعث شده این پروژه درمانی به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان قزوین تبدیل شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: اگر تسهیلاتی که درخواست کرده بودیم به موقع از سوی بانک‌ها واگذار می‌شد الان شاهد پیشرفت قابل توجه و چشمگیر پروژه بودیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به هفتاد درصد بیمارستان‌های استان فرسوده بوده و عمر بسیار بالای ۳۰ تا ۵۰ سال دارند، اضافه کرد: اگر ساخت این بیمارستان از عهده شرکت مادر تخصصی خارج و به استان سپرده شود می‌توانیم در استان قزوین با منابع متفاوتی کار را جلو برده و به روند ساخت پروژه سرعت ببخشیم.

محمدبیگی با اشاره به روند ساخت بیمارستان تاکید کرد: روند فعلی ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین مناسب و مثبت نیست.

وی تصریح کرد: استان قزوین محل تردد و میزبانی از مردم حدود ۱۴ استان کشور است و نیاز است دولت برای خیلی از مسائل از جمله درمان اعتبارات ملی مناسب‌تری را برای استان در نظر بگیرد تا بتوانیم خدمات مناسب‌تری به مردم ارائه دهیم.

تلاش برای تامین اعتبارات لازم برای پمپاژ آب دشت بچه بازار/قول مسئولان مربوطه برای بهره‌برداری از این پروژه در دهه مبارک فجر
دنبال کنید

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فاز مرکز تکامل کودکان بیمارستان قدس استان قزوین تنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان است و افتتاح این پروژه می‌تواند باعث امیدآفرینی در استان قزوین شود.

وی با بیان اینکه با همراهی و مساعدت مدیران شهری و خیرین استان قزوین بیمارستان روان‌پزشکی استان قزوین به فضای مناسبی منتقل شد، خاطرنشان کرد: در حالی که برای ساخت این بیمارستان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم توانسته‌ایم با ۶۰ میلیارد تومان بیمارستان را تهیه کنیم.

محمدبیگی ادامه داد: در کل استان عقب ماندگی تخت‌های بیمارستانی داریم و این میراث گذشته است که برای استان باقی مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و درمانی در دو سال اینده یک جهش بسیار بالا در حوزه درمان استان قزوین شاهد خواهیم بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi