جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بهره‌برداری از پروژه‌ ساماندهی ورودی‌های یاسوج در اوایل آذر/ پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع تنگ مهریان

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از ورودی‌های شهر یاسوج گفت: در بدو ورود به استان یکی از مواردی که در دستور کار قرار دادیم ورودی‌های شهرهای استان بود و حرکت جدی برای تامین اعتبار آغاز شد. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی ورودی یاسوج از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83243
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

کرونا :

بهره‌برداری از پروژه‌ ساماندهی ورودی‌های یاسوج در اوایل آذر/ پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع تنگ مهریان

به گزارش کرونا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در بازدید از ورودی‌های شهر یاسوج گفت: در بدو ورود به استان یکی از مواردی که در دستور کار قرار دادیم ورودی‌های شهرهای استان بود و حرکت جدی برای تامین اعتبار آغاز شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ساماندهی ورودی یاسوج از سمت شیراز و اصفهان گفت: فاز اول ورودی یاسوج- شیراز در منطقه سرآبتاوه به بهره‌برداری رسید و فاز دوم که تعریف ابنیه است در مرحله نهایی شدن است و قرار شد تا پایان آبان به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از پروژه‌ ساماندهی ورودی‌های یاسوج در اوایل آذر/ پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع تنگ مهریان 4

 

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ورودی یاسوج از محور اصفهان در حال انجام است، گفت: راهداری ملزم شد هر دو پروژه را تا اوایل آذر تحویل دهد و به بهره‌برداری برساند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه پروژه تقاطع تنگ مهریان چند سال پیش کلنگ‌زنی شد و مدت دو سال تعطیل بود که فعال شد، گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۰ درصد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مشکل دیگری که شهر یاسوج داشت پل‌ سوم و چهارم بشار برای کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور بود طبق اعلام شهردار بتن‌روزی پایانی این پل انجام شد و شهردار قول داده اوایل آذر پروژه را به بهره‌برداری برسد.

حاجی‌زاده با اشاره به اختصاص سرجمع ۲۰ میلیارد به پل سوم و چهارم بشار گفت: کار در پل سوم بشار در حال انجام است. ضمن اینکه از محل متمم سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد اعتبار برای پل بنسنجان اختصاص داده شد و پروژه در آستانه مناقصه است.

پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس
دنبال کنید

وی در بازدید از کمربندی پر حادثه یاسوج گفت: ۵ کیلومتر از این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مابقی پروژه در حال انجام است که با این پروژه‌ها یاسوج به یک مرکز استان دارای امکانات تبدیل می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه‌ ساماندهی ورودی‌های یاسوج در اوایل آذر/ پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع تنگ مهریان 5

 

وی با اشاره به طرح ساماندهی ساحل بشار گفت: کنترل ترافیک با احداث جاده دو طرفه، احداث اقامتگاه و مراکز گردشگری، پارک و فضای سبز است از جمله برنامه‌هایی است که در طرح ساماندهی بشار دیده شد که از شورای شهر یاسوج می‌خواهیم هر چه سریعتر طرح ساماندهی بشار را ارائه دهد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi