جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دشمن با هتک حرمت حرم معصومین(ع) اصل دین را هدف گرفته است

به گزارش کرونا از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین با تسلیت شهادت جمعی از زائران حضرت احمد بن موسی(ع) به ساحت مقدس و نورانی امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار و همه شیعیان، اظهار کرد: جنایتی که در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد دل‌های همه مومنان را جریحه‌دار و داغدار کرد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83231
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

دشمن با هتک حرمت حرم معصومین(ع) اصل دین را هدف گرفته است

به گزارش کرونا از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیعی امام جمعه موقت نایین با تسلیت شهادت جمعی از زائران حضرت احمد بن موسی(ع) به ساحت مقدس و نورانی امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های داغدار و همه شیعیان، اظهار کرد: جنایتی که در حرم شاهچراغ اتفاق افتاد دل‌های همه مومنان را جریحه‌دار و داغدار کرد و یک مصیبت غیر قابل التیام است.

وی افزود: مسأله هتک حرمت به حرم مقدس معصومین(ع) مسأله‌ی بسیار مهمی است چرا که دشمنان اصل دین را هدف قرار داده‌اند.

شفیعی خاطرنشان کرد: مشکل دشمنان با ایران قوی و مستقل است چرا که امروزه جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده که آمریکا در مقابل آن به زانو در آمده است.

امام جمعه موقت نائین تصریح کرد: خاورمیانه قلب دنیا و جمهوری اسلامی ایران هم قلب خاورمیانه است و چون آمریکایی‌ها نتوانستند در خاورمیانه آقایی کنند و جمهوری اسلامی آن‌ها را بیرون کرد، با آن مشکل دارند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه قوی و قدرتمندی قرار دارد‌ و نه تنها دست آمریکایی‌ها را از ایران بلکه به برکات خون شهید سلیمانی از افغانستان و عراق هم کوتاه کرد.

شفیعی با اشاره به اعتراض و بیانیه مرحوم امام(ره) به قانون کاپیتولاسیون، گفت: امام خمینی(ره) در مقابل قانونی ایستاد که در حقیقت سند ذلت و بندگی ملت ایران بود و نگذاشت عزت این مردم پایمال شود.

امام جمعه موقت نایین افزود: دشمنی‌های آمریکا ریشه در آنجایی دارد که یک روزی ایران برای آن‌ها مثل عربستان گاو شیرده بود ولی حالا این کشور به قدرتی در دنیا تبدیل شده و در مقابل آمریکا ایستاده است.

قاچاقچی 16 تن روغن خوراکی در تعزیرات حکومتی جریمه شد
دنبال کنید

وی با اشاره به شهادت دانش‌آموز حسین فهمیده اظهار کرد: شهادت این نوجوان درس بزرگی را به تاریخ بشریت داد و انتظاری که امروز از نوجوانان و جوانان می‌رود این است که شخصیت شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند و معلمین و اساتید هم یک چنین شخصیتی را پرورش بدهند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ق/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi