جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نتیجه‌ دشمنی مستکبران اقتدار انقلاب اسلامی بوده است

به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است، گفت: اینها که امنیت کشور را به هم می‌ریزند نمی‌توانند نگاه خیرخواهانه به کشور داشته باشند. نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میان اعتراض و اغتشاش فرق است، افزود: مقام معظم رهبری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83207
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

نتیجه‌ دشمنی مستکبران اقتدار انقلاب اسلامی بوده است

به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه امنیت مسئله مهمی است، گفت: اینها که امنیت کشور را به هم می‌ریزند نمی‌توانند نگاه خیرخواهانه به کشور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه میان اعتراض و اغتشاش فرق است، افزود: مقام معظم رهبری بیشترین اعتراض را در جلسات بیان کردند که به جاهایی رسیده و پاسخی هم دریافت کردند، همیشه به اعتراضات پاسخ داده می‌شود، اما اغتشاش امنیت مردم و اموال عمومی را به خطر انداختن و به دین تعرض کردن است.

دشمن دست به دامن مزدوران شد تا با اغتشاش آرامش مردم را برهم بزند

وی ادامه داد: دشمنان از هر راهی رفتند به نتیجه نرسیدند پس دست به دامن مزدوران شدند تا با اغتشاش آرامش مردم را برهم بزنند، اما نمی‌دانند مردم، عزیزان خود را تقدیم می‌کنند، اما دست از آرمان‌ها برنمی‌دارند، آرامششان به هم می‌خورد اما در صحنه هستند.

نکونام بیان کرد: مرد میدان آن است که با مشکلات بسازد، دست از فرهنگ دینی و عاشورایی خود برندارد و تسلیم مسیر انحرافی دشمن نشود.

وی اظهار داشت: دشمن هرچه تا امروز نتیجه گرفته در آینده هم همین نتیجه را می‌گیرد، نتیجه‌ای که امروز گرفته اقتدار انقلاب اسلامی و ضعف دشمن بوده و علت دامن زدن به اغتشاشات هم همین ضعف و شکست است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: همه در برابر پدافند غیرعامل مسئولند و باید وظایف امنیتی خود را به خوبی انجام دهند کارخانه‌، اداره، مدرسه بداند چه چیزی امنیت مجموعه را بالا می‌برد همان را تقویت کند، البته منظور از امنیت فقط امنیت نظامی نیست.

روحانی: نمی‌خواهم پروتکل شکنی کنم/نقد با در نظر گرفتن شرایط و انصاف، بهترین هدیه برای جامعه و مسئولین است
دنبال کنید

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi