سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حادثه تروریستی شیراز بار دیگر چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران را آشکار کرد

نماینده مردم بافت در مجلس طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی(ع)، گفت: حادثه تاسف‌بار تروریستی در شیراز به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه داعش، بار دیگر چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران آشکار شد، اما دشمنان و تروریست‌ها بدانند که با این اقدامات نمی‌توانند در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی، خللی ایجاد کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83195
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

حادثه تروریستی شیراز بار دیگر چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران را آشکار کرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، صمداله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام را تسلیت گفت و برای مجروحان حادثه، عافیت و شفا از درگاه خداوند یکتا مسئلت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه تاسف بار تروریستی در شیراز به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه داعش، جنایت هولناکی بود که با هدف ناامنی ایران اسلامی انجام گرفت و باعث اهانت به ساحت مقدس سومین حرم مطهر اهل بیت (ع) در ایران و شهادت جمعی از هموطنان و زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام، شد.

با این اقدام تروریستی بار دیگر چهره واقعی نظام سلطه و دشمنان ملت ایران آشکار شد، اما دشمنان و تروریست‌ها بدانند که با این اقدامات نمی‌توانند در مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی، خللی ایجاد کنند.

ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت مظلومانه جمعی از زائران و هموطنان عزیزمان در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مردم شریف ایران به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا تسلیت و تعزیت می‌گویم و بهبودی و عافیت و شفا برای مجروحان را از درگاه خداوند یکتا مسئلت دارم.

صمدالله محمدی

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi