پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

یک خبر خوب از پروژه‌های عمرانی دیشموک/بنیاد علوی چقدر در دیشموک هزینه کرد؟

به گزارش کرونا از دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دیشموک پایلوت محرومیت زدایی مسوولان کشوری استانی و شهرستانی شده است عنوان کرد: دیشموک مورد توجه ویژه مسسولان کشوری و استانی است که هر مسوولی به استان سفر می‌کند ابتدا به دیشموک سفر کرده بعد در استان مستقر می‌شود. وی گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83096
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

یک خبر خوب از پروژه‌های عمرانی دیشموک/بنیاد علوی چقدر در دیشموک هزینه کرد؟

به گزارش کرونا از دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دیشموک پایلوت محرومیت زدایی مسوولان کشوری استانی و شهرستانی شده است عنوان کرد: دیشموک مورد توجه ویژه مسسولان کشوری و استانی است که هر مسوولی به استان سفر می‌کند ابتدا به دیشموک سفر کرده بعد در استان مستقر می‌شود.

وی گفت: خدمات دولت در دیشموک بسیار خوب و مورد توجه ویژه مسوولان است تا جایی که بنیاد علوی در این منطقه کارهای بسیار خوبی انجام داده و یا در حال انجام است.

موسوی به هزینه اعتباری بنیاد علوی در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بنیاد علوی با بیش از ۳۵ میلیارد تومان در دیشموک کارهای خوبی انجام داده و تا آخر سال این  اعتبار به بیش از ۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: هیچ پروژه غیرفعالی در دیشموک نداریم و آب گندمکار در حال اجرای عملیات است.

وی به گرانی شن و ماسه اشاره کردو گفت: دستگاههای نظارتی هیچگونه دخل و تصرفی در قیمت شن و ماسه ندارند و به خاطر صدور حکم رای است که در دست این صنف قرار دارد.

موسوی به اعتبارات آب گندمکار اشاره داشت و گفت: اعتبار خوبی برای آب گندمکار در نظر گرفته شد و با توجه به اینکه پیمانکار طلب زیادی ندارد موظف به اجرای عملیات خواهد بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۷


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi