جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وعده‌های سنگین فرماندار کهگیلویه در شورای اداری چاروسا!/ پایان مشکلات گاز و راه چه زمانی است؟

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست شورای اداری چاروسا در محل بخشداری چاروسا برگزار شد. سیدعبدالعزیز موسوی اصل سرپرست فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق و شهرها سبب دلگرمی مردم و بیان مشکلات مردم از نزدیک به مسئولین است تصریح کرد: در حوزه گاز در چاروسا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83084
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

وعده‌های سنگین فرماندار کهگیلویه در شورای اداری چاروسا!/ پایان مشکلات  گاز و راه چه زمانی است؟

به گزارش کرونا از چاروسا، نشست شورای اداری چاروسا در محل بخشداری چاروسا برگزار شد.

سیدعبدالعزیز موسوی اصل سرپرست فرماندار کهگیلویه در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه سفر مسئولین به مناطق و شهرها سبب دلگرمی مردم و بیان مشکلات مردم از نزدیک به مسئولین است تصریح کرد: در حوزه گاز در چاروسا و دیشموک عملیات گازرسانی آغاز شد و قریب به ۶۳ روستا در حال گازرسانی هستند که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم هر چه سریع تر به پایان برسد.

وی افزود: تمامی روستاهای مناطق چاروسا و دیشموک تا پایان سال ۱۴۰۱ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه عنوان کرد: در حوزه راه سازی انقلاب خوبی در این مسیر وجود دارد و تمامی راه های روستایی خاکی که زیرسازی آنها انجام گرفت تکمیل خواهد شد و امیدواریم تا ابتدای سال ۱۴۰۲ مشکل راه های روستایی و عشایری تکمیل شوند.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: برای بیش از ۱۴ روستا چاروسا آب پایدار در حال کار است که باید همکاری صورت گیرد تا این ۱۴ روستا از آب پایدار برخوردار شوند، و در زمینه برق دو مداره چاروسا و دیشموک پروژه فعال است و مردم در این زمینه به زودی از برق دومداره استفاده خواهند کرد.

وی در خصوص ورزشگاه قلعه رئیسی هم عنوان کرد: پیمانکار قبلی قرارداد آن به پایان رسید اما پیگیر هستیم با توجه به اعتباراتی که هم اکنون این استادیوم دارد هر چه سریع تر پروژه فعال شود و با توجه به پیگیری استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاشیم تا پروژه تکمیل و جوانان این منطقه از آن استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۱

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi