پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمین‌خواری 243 میلیارد ریالی در شهرستان چادگان رفع تصرف شد

به گزارش کرونا، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از یک مورد زمین‌خواری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83069
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

کرونا :

زمین‌خواری 243 میلیارد ریالی در شهرستان چادگان رفع تصرف شد

به گزارش کرونا، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از یک مورد زمین‌خواری در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد، فردی بدون داشتن مجوز قانونی زمینی به مساحت ۱۶ هزار و ۲۰۱ متر که از اراضی ملی بوده را از طریق شخم و شیارزنی و کاشت محصول به تصرف خود در آورده است.

میرحیدری با بیان اینکه برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش این زمین بالغ بر ۲۴۳ میلیارد ریال است، عنوان کرد: مأموران با حضور نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی پس از اطمینان از صحت موضوع، نسبت به انعکاس تخلف صورت گرفته به مرجع قضایی اقدام و در ادامه با پیگیری مأموران و نماینده سازمان شاکی، متهم متعهد به جبران خسارت وارده و رفع تصرف و اعاده وضع زمین به حالت سابق شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس به منظور حفظ منابع طبیعی و هدر رفت سرمایه‌های کشور با رصد هوشمندانه خود از هرگونه زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی جلوگیری می‌کند و از شهروندان هم می‌خواهیم که با اطلاع دادن این موارد از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در مبارزه با این گونه جرایم یاری دهند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi