شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت تسریع در اجرای چهاربانده محور ملایر، آورزمان، نهاوند

نماینده مردم ملایر در مجلس در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ملایر خواستار تسریع در اجرای چهاربانده محور ملایر، آورزمان، نهاوند شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82908
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

ضرورت تسریع در اجرای چهاربانده محور ملایر، آورزمان، نهاوند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان ملایر ، مصوبات سفر رئیس جمهور و اختصاص اعتبارات این سفر را امیدبخش دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ملایر باید با جدیت به دنبال جذب این اعتبارات باشند.

وی افزود: سرعت بخشیدن در طرح ملی نهضت مسکن و تامین زمین را یکی از مطالبات مردمی و اولویت‌های مهم این شهرستان عنوان و بیان کرد: با توجه به وقفی بودن درصد بالایی از اراضی این شهرستان، این طرح باید هر چه سریعتر اجرایی و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم تسریع در اجرای چهاربانده محور ملایر، آورزمان، نهاوند را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سفر رئیس جمهور ۲ طرح احداث باند دوم محور ملایر- خنداب و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ماده ۲۳ گرفتند که لازم است هرچه سریعتر مطالعه این طرح‌ها انجام و برای اخذ اعتبارات مطرح شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس تکمیل و راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی، اعطای تسهیلات مورد نیاز طرح توسعه شرکت معادن سرمک، تعیین تکلیف پروژه ۶۰ هکتاری شرکت سرمایه‌گذاری شستا، کمک برای جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی، تکمیل آسفالت باند رفت ملایر به سمت تهران، جذب سرمایه‌گذاری در حوزه شهرک گلخانه‌ای و توسعه آبیاری نوین و تکمیل هرچه سریعتر سینما فرهنگیان را از دیگر مطالبات عنوان کرد.

آزادیخواه با اشاره به بستر مهیای این شهرستان برای سرمایه‌گذاری، گفت: به‌تازگی یکی از سرمایه‌گذاران بومی با حجم سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد تومان و ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی ورود کرده که نیاز به تسهیلات دارد و باید کمک کنیم به نتیجه برسد./

اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه خراسان جنوبی را سرعت می بخشد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi