جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توزیع اعتبارات و بودجه در راه‌های روستایی شهرستان‌های استان قزوین باید به طور عادلانه‌ای تقسیم شود

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری راهداری استان گفت: توزیع اعتبارات و بودجه در راه‌های روستایی شهرستان‌های استان قزوین باید به طور عادلانه‌ای تقسیم شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82896
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

توزیع اعتبارات و بودجه در راه‌های روستایی شهرستان‌های استان قزوین باید به طور عادلانه‌ای تقسیم شود

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی  در نشست شورای اداری راهداری استان که با محوریت بررسی وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز برگزار شد، گفت: بهره‌گیری از توان فکری و علمی نخبگان دانشگاه‌ها در مسیر حل مسائل و مشکلات راه‌ها و ارائه راهکارهای بهسازی جاده‌ها بهترین کمک برای چاره اندیشی در این موضوعات است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده تخریب راه ها روستایی ناشی از فعالیت معادن است، افزود: فعالیت معادن نه تنها بر راه های روستایی بلکه به طور کلی بر زندگی، سلامت و محیط زیست جوامع روستایی در قزوین تاثیرات سوئی داشته و باید نظارت قوی میدانی بر فعالیت آنها صورت گیرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به وضعیت بودجه بهسازی راه های روستایی، اظهار کرد: توزیع اعتبارات و بودجه در راه‌های روستایی شهرستان‌های استان قزوین باید به طور عادلانه‌ای تقسیم شود و در توزیع آن مواردی چون جمعیت و موقعیت جغرافیائی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

محمدبیگی ادامه داد: در بخش راه های اصلی و شریانی نیز قزوین با وجود قرار گرفتن در مسیر ۱۳ استان کشور وضعیت خوبی از نظر رویه راه‌ها ندارد و براساس مطالعات صورت گرفته و همچنین ترافیک بسیار بالا با ۳۲ درصد بیشترین خرابی رویه راه های کشور در همین استان است.

وی تصریح کرد: با وجود حجم بالای تردد در این راه‌ها و چنین حجم بالایی از تخریب راه، باید از نظر ایجاد مسیر دسترسی به استان‌های کشور از طریق وزارت راه و شهرسازی سهمی به این استان تعلق گیرد.

وصول 20 هزار میلیارد ریال مرحله دوم آلایندگی نفت به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان خوزستان
دنبال کنید

محمدبیگی با تاکید بر ساماندهی اعتبارات، گفت:برای این کار باید با همفکری بین استانداری و نمایندگان مردم استان در مجلس سند توزیع اعتبارات با زمان‌بندی مشخص تهیه و براساس آن عمل شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi