شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به ثمر رسیدن پل خلیج فارس برای حیات قشم و رونق این منطقه اهمیتی اساسی دارد

نماینده مردم بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: به ثمر رسیدن پل خلیج فارس برای حیات قشم و رونق این منطقه اهمیتی اساسی دارد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82881
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

به ثمر رسیدن پل خلیج فارس برای حیات قشم و رونق این منطقه اهمیتی اساسی دارد

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، محمد آشوری تازیانی نماینده مردم  بندرعباس ،قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات صورت گرفته در جزیره قشم به منظور تأمین مسکن جوانان گفت: مناطق آزاد می‌بایست در خدمت اقتصاد کشور و مردم محلی برای کاهش فقر و بیکاری باشند و در شاهد تحرک خوبی در استان در تمامی ابعاد هستیم که منطقه آزاد قشم نیز از آن مستثنی نبوده و اقدامات امیدآفرین خوبی در آن تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که احیای ظرفیت‌های اجتماعی یک نیاز اساسی برای کشور و راهی به سوی حکمرانی موفق است، افزود: تدارک دیدن مسکن مناسب برای جوانان و خانه دار کردن جوانان این جزیره که در دوره اخیر با جدیت دنبال شده، سبب زنده شدن امید در میان مردم شده و انسجام و هم‌افزایی عمومی را تقویت می‌کند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با تاکید بر این که طرح مسکن جوانان و اختصاص زمین در نقاط مختلف جزیره برای این امر مهم، رضایت فراوانی را بدنبال دارد و سبب خواهد شد تا حس تعلق خاطر جوانان تقویت شود، گفت: امیدواریم دولت در همه جای کشور با جدیت خانه‌دار شدن نسل جوان کشور را پیگیری و به نتیجه برساند.

آشوری بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زیرساختی نیز تأکید و گفت: بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره ناشی از عدم نیازسنجی و اولویت بخشی به پروژه‌ها است و لذا هر پروژه‌ای که در کشور به صورت نیمه تمام باقی مانده نه تنها ضربه به اعتماد عمومی است بلکه سبب آسیب به بیت المال و کاهش کارایی نظام بودجه ریزی کشور می‌شود و باید این نقیصه را رفع کرد.

بازدید دانش آموزان از تامین اجتماعی شهرستان باشت +تصاویر
دنبال کنید

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس ادامه داد: به ثمر رسیدن پل خلیج فارس برای حیات قشم و رونق این منطقه اهمیتی اساسی دارد و نباید با تغییرات در مدیریت‌ها به فراموشی سپرده شود چرا این پروژه ملی محرک توسعه این منطقه و سبب رشد قشم در ابعاد اقتصادی، گردشگری و خدماتی می‌شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi