شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شروع عملیات انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد و ساوجبلاغ

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده عملیات انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد و ساوجبلاغ شروع شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82815
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

شروع عملیات انتقال آب از سد طالقان به نظرآباد و ساوجبلاغ

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده ۲۳ میلیون متر مکعب آب سد طالقان به شهرستان نظرآباد و ساوجبلاغ تخصیص یافت و الان هم انتقال آب در حال انجام است.

وی افزود: انتقال آب به ساوجبلاغ و نظرآباد پس از تذاکراتی که به وزیر نیرو داده شد انجام گرفت و انشاالله با پیگیری های بعدی مشکل آب شرب شهرستان چهارباغ هم حل شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس عنوان کرد: یکی از اتفاقات مطلوبی که برای مردم اتفاق افتاد موضوع راه های روستایی حوزه انتخابیه بود که اعتبار ملی برای آنها در نظر گرفته شد.در شهرستان ساوجبلاغ ۲ روستا وجود دارد که جاده های آنها خاکی است و تامین اعتبار شد تا آسفالت آن انجام شود در شهرستان طالقان هم یک روستا وجود دارد که تامین اعتبار شد.

حدادی اظهار کرد: مردم این روستاها از چنین اقداماتی خوشحال و همه این اتفاقات به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و البته باید از دولت مردمی هم تقدیر و تشکر کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi