سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای ایجاد تحول در ورزش باید سرمایه گذاری از آموزش و پرورش آغاز شود

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی گیلان در انزلی گفت: ورزش و جوانان برای کسب موفقیت باید به سمت آموزش و پرورش بیاید تا متحول شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82776
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

کرونا :

برای ایجاد تحول در ورزش باید سرمایه گذاری از آموزش و پرورش آغاز شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، جبار کوچکی نژادارم ساداتی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی گیلان در انزلی گفت: در تقویم‌نظام جمهوری اسلامی عناوین مختلفی برای روزها و هفته‌ها وجود دارد و مسئولان در هر سطحی باید در آن هفته‌ها مطالبات مخاطبان آن را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی از آموزش و پرورش پایه ریزی می‌شود، افزود: برای ایجاد تحول در ورزش باید سرمایه گذاری از آموزش و پرورش آغاز شود.

کوچکی نژاد با تاکید بر لزوم‌توجه ویژه به آموزش و پرورش ادامه داد: ورزش و جوانان برای کسب موفقیت باید به سمت آموزش و پرورش بیاید تا متحول شود.

وی با اشاره به ضرورت فراهم سازی امکانات و فضای فیزیکی هرچه بیشتر برای دانش آموزان ورزشکار گفت: در آموزش و پرورش هر تحولی و تصمیمی باید سنجیده باشد و معتقدم هر تصمیم و اقدام نسنجیده‌ای هزینه‌های سنگینی برای آموزش و پرورش به دنبال دارد.

کوچکی نژاد به وقایع اخیر و موضع گیری برخی از چهره‌های ورزشی اشاره و اظهار کرد: همه ما نگران این وقایع اخیر هستیم و متأسفانه برخی از قهرمانان آگاهانه یا احساسی وارد این فضا شدند و باید بگویم هرکس باید در جایگاه خودش در موضوعی مداخله و اظهار نظر کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi