پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

احداث چندین زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایرانشهر/ پیگیر رفع مشکل زیرساخت های ارتباطات حوزه انتخابیه

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده چندین زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایرانشهر احداث و به بهره برداری رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82767
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

احداث چندین زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایرانشهر/ پیگیر رفع مشکل زیرساخت های ارتباطات حوزه انتخابیه

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در حوزه ارتباطات شهرستان های حوزه انتخابیه مشکلات عدیده ای دارند و مقرر شده بود که معاون وزیر سفری به شهرستان های مختلف حوزه انتخابیه داشته باشند تا بررسی های لازم انجام و اقدامات اساسی صورت گیرد اما به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: همچنین در بخش مدرسه در شهرستان های مختلف حوزه انتخابیه اقدامات مناسبی انجام شده و چندین مدارس را در طول سال اخیر بازسازی و احداث کردیم و چند مدرسه دیگر نیز در حال ساخت هستند که این نیز اتفاق بسیار خوبی است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس بیان کرد: بسیاری از پروژه هایی که در طول سالیان اخیر تعطیل شده بودند تعیین تکلیف شده اند و به سرانجام رسیدند و پروژه های دیگری در حوزه انتخابیه در حال احداث است که در زمان های دیگری به بهره برداری می رسند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با تلاش های انجام شده چندین زمین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه نصب و به بهره برداری رسیدند همچنین اعتبار زمین چمن شهرستان راسک هم تخصیص پیدا کرده است تا در آینده ای نزدیک احداث و به بهره برداری برسد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi