چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساختار اداری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز مشکلات است

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس در جلسه شورای اداری ملارد گفت: ساختار اداری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز مشکلات است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82761
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

کرونا :

ساختار اداری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز مشکلات است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، حسین حق وردینماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری ملارد طی سخنانی گفت: دشمن در اتفاقات اخیر که در کشورمان رخ داده با تفرقه افکنی موجب مشکلاتی در جامعه شده است.

وی افزود: با تدابیر و عملکرد نظام کم‌ترین خسارت در مقایسه با اتفاقات سال ۹۸ رخ داد و تدبیر نظام این بود که نیروهای امنیتی آسیب ببیند، اما طرف مقابل که علیه نظام است، آسیب نبیند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: دشمنی دشمنان با ملت ایران همچنان ادامه دارد و نباید در این باره شک کنیم، در صورتی که برنامه ریزی های زیادی از سوی دشمن برای این وقایع رخ داده بود، اما تدبیر نظام مقتدرانه بود.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی به ارزیابی آسیب شناسانه حوادث اخیر پرداخت و اظهار کرد: گاهی ما خود نیز با رفتارمان باعث نارضایتی و زمینه سازی برای دشمن می‌شویم و همچنین ساختار اداری و مشکلات اقتصادی زمینه ساز بروز مشکلات است.

وی ادامه داد: ساختار اداری مشکل دارد و ناکارآمد است که باید اصلاح شود، اما ما کارگزاران در همین ساختار معیوب باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

حق وردی ادامه داد: اگر ما موجب نارضایتی مردم حتی یک نفر باشیم به دشمن کمک کرده ایم، باید طوری در ادارات رفتار کنیم که دوست داریم با خودمان رفتار شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi