جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه

نماینده مردم سبزوار،جغتای، جوین، خوشاب وداورزن در مجلس در دیدار با وزیر ارتباطات از پیگیری ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82711
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار،جغتای، جوین، خوشاب وداورزن و دبیرمجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات  حوزه انتخابیه مطرح شد که از جمله آنها؛ لزوم تقویت هر چه بیشتر پیام رسان های داخلی با توجه به هجمه همه جانبه دشمن در اتفاقات اخیر، اعلام و پیگیری ۵۵ نقطه دارای نقص آنتن دهی در حوزه انتخابیه ، لزوم تسریع در حل مشکل اینترنت روستاهای مچ و طرسک و تندک با توجه به جمعیت این روستاها و لزوم حل مشکل سایت بی تی اس زرقی در راستای حل مشکل روستاهای زرقی و طالبی و روکی در شهرستان خوشاب بود.

وی افزود: همچنین حل مشکل تلفن ثابت روستای کلاته سادات ششتمد و شهرآباد داورزن و مذاکره با نمایندگان نیروهای شرکت های مختلف مخابرات و استماع درخواست های این عزیزان برای رفع مشکلات از دیگر موارد مطروحه از وزیر ارتباطات بود.

محبی نجم آبادی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان داشت که ۳۳ روستای فاقد اینرنت در این حوزه انتخابیه وجود دارد که ۲۰ روستا تا پایان سال جاری و ۱۳  روستا در نیمه سال آینده به اینترنت متصل خواهند شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi