سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار به پیچاب رفت/برنامه‌ریزی تحولی در یکی از محرومیت‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه مدیران در سفری یک روزه پس از زیارت قبور شهدا در منطقه تکیه و ده بزرگ باشت نشستی با مردم این روستا داشت‌ سپس به طرف منطقه محروم پیچاب حرکت کرد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: پیچاب از نقاط فوق العاده محروم و کم‌برخوردار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82693
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

استاندار به پیچاب رفت/برنامه‌ریزی تحولی در یکی از محرومیت‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده به همراه مدیران در سفری یک روزه پس از زیارت قبور شهدا در منطقه تکیه و ده بزرگ باشت نشستی با مردم این روستا داشت‌ سپس به طرف منطقه محروم پیچاب حرکت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص گفت: پیچاب از نقاط فوق العاده محروم و کم‌برخوردار استان است جاده روستا، آب آشامیدنی و دیگر زیرساخت‌های این منطقه وضعیت مناسبی ندارند.

استاندار به پیچاب رفت/برنامه‌ریزی تحولی در یکی از محرومیت‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد 5

 

وی با بیان اینکه راه روستایی این منطقه به طول ۴۵ کیلومتر وضعیت مناسبی ندارد، افزود: در گذشته کارهایی برای این مسیر شده که باید تکمیل شود و ادامه یابد اما عبور و مرور به سختی انجام می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از منطقه اشکفت سیاه، ده توت و خزیون گفت: پس از بازدید از این روستا به طرف منطقه گوراب رفتیم مردم اینجا هم در شرایط سختی برای عبور از رودخانه شاه بهرام به سر می‌برند و این سختی در روزهای زمستان دو چندان می‌شود.

استاندار به پیچاب رفت/برنامه‌ریزی تحولی در یکی از محرومیت‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد 6

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه روستاها با تنش آبی مواجه بودند که باید حتما در دستور کار قرار گیرد. زمین‌های کشاورزی این منطقه با وجود رودخانه شاه بهرام به صورت دیم است و نیازمند پمپاژ است که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای تصمیم گرفتیم آب زمین‌های کشاورزی تامین شود.

وی از احداث باغ در اراضی شیب‌دار این مناطق به صورت دیم خبر داد و گفت: مدارس منطقه نیازمند تعمیرات و تجهیزات است که هر چه سریعتر باید تجهیزات ارسال و میان همه مدارس توزیع شود.

با جدا کردن بویراحمد بالا و پایین، گرمسیر و سردسیر مخالفم / فردی که 12 سال در شورای شهر بوده، الان باید پاسخگوی مردم باشد
دنبال کنید

استاندار به پیچاب رفت/برنامه‌ریزی تحولی در یکی از محرومیت‌ترین مناطق کهگیلویه و بویراحمد 7

احمدزاده با اشاره به توزیع بسته آموزشی  در مدارس پیچاب افزود: در این سفر به خانواده‌های محروم و کم‌برخوردار که از قبل  شناسایی شدند کمک‌هایی انجام شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر رسیدگی به مناطق محروم گفت: پیچاب یکی از مناطق محروم و کم‌برخوردار کهگیلویه و بویراحمد است و تلاش می‌کنیم در بازده زمانی یک تا دو سال در راه روستایی، آب آشامیدنی و برق پایدار اقداماتی صورت گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران از نزدیک دیدند که پیچاب منطقه فوق‌العاده محرومی است و امیدواریم همه همت کنند تا شاهد تحول در منطقه پیچاب باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi