پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان تاکستان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در شورای آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان تاکستان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82687
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان تاکستان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، رجب رحمانی نماینده تاکستان و رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در شورای آموزش و پرورش استان قزوین، گفت: عدالت آموزشی، موضوع مهمی است که باید بر اساس آن به مناطق محروم توجه ویژه‌ای شود و برای توسعه امکانات آموزشی در این مناطق اقدام گردد.

وی با بیان اینکه تمرکز همه امکانات آموزشی در مرکز استان منطقی نیست،  افزود: تأسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان تاکستان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است و با توجه به اینکه در این شهرستان هیچ دانشگاه دولتی نداریم تأسیس پردیس فرهنگیان موجب توازن و عدالت آموزشی در این منطقه خواهد شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب که فرمودند اگر فرهنگ اصلاح شود جامعه اصلاح می‌شود، تصریح کرد: معلمان جزو پاکترین و متخصص‌ترین قشر جامعه هستند و وظیفه خطیر تربیت نیروی انسانی ماهر و آینده ساز جامعه را برعهده دارند و به همین دلیل باید آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

رحمانی با بیان اینکه مجمع نمایندگان در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تمام قد پای کار است، افزود: اغتشاشات و اعتراضات اخیر نشان داد که نهادهای فرهنگی باید در کنار مراکز آموزشی و تربیتی سعی در تربیت نسل جوان و پویا و انقلابی داشته باشند.

وی با اشاره به جایگاه معلمان در جامعه، افزود: معلمی شغل انبیا بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار است و در طول دوران دفاع مقدس معلمان بسیاری در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

توسعه راه‌های روستایی بخش بیستون به عنوان مطالبه‌ای دیرینه / تبدیل راه فرعی بیلوار به راه اصلی برای تسهیل در تردد مردم/ گازرسانی به 138 روستای اورامانات طی سه سال/ انعقاد 4 تفاهم‌نامه برای پیشبرد پروژه‌های راهداری اسلام آباد غرب
دنبال کنید

نماینده مردم تاکستان در مجلس بیان کرد: متاسفانه آنگونه که شایسته نظام تعلیم و تربیت است به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش توجه نشده و باید نگاه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

رحمانی با اشاره به وظایف شورای آموزش و پرورش، گفت: این شورا در مجلس چهارم شکل گرفت و وظیفه آن کاهش مسائل و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش بود که در نظام تعلیم و تربیت نقش بسزایی برعهده دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi