شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو سال طلایی در تامین آب شرب روستایی و آب و فاضلاب شهری مراغه

نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس ضمن بازدید از اداره آب و فاضلاب مراغه و استماع گزارش این اداره، از  دو سال طلایی در تامین آب شرب روستایی و آب و فاضلاب شهری مراغه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82681
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دو سال طلایی در تامین آب شرب روستایی و آب و فاضلاب شهری مراغه

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده نماینده مردم مراغه وعجب شیر در مجلس مطابق روال هر هفته در راستای نظارت میدانی مجلس با حضور در یکی از ادارات خدمات رسان ضمن دیدار با تعدادی از کارکنان و ارباب رجوع در جریان وضعیت خدمات ارائه شده قرار گرفته و گزارش عملکرد مسئولین مربوطه را استماع و به بررسی برنامه های آتی پرداخت.

علیزاده یادآور شد: این هفته مهمان شرکت آب و فاضلاب مراغه بودیم مطابق گزارش بسیار خوب رئیس اداره  آب و فاضلاب مراغه مهندس سلیمانی، دو سال اخیر دوران طلایی در حجم پروژه های آب شرب و فاضلاب روستایی و شهری بوده است. 

نماینده مردم مراغه و عجب شیر یادآور شد: بر اساس گزارش‌ها در آب شرب روستایی به لطف خدا از شرایط بحرانی عبور کردیم.  مجتمع آبرسانی روستایی شهید دهقان تقویت شده است و با اضافه شدن مخزن جدید مشکلات اصلی برطرف خواهد شد.

وی افزود: در مجتمع آبرسانی روستایی سراجوی شرقی سه کیلومتر تعویض و لوله گذاری جدید با اعتبارات امسال انجام می شود. مطالعات آبرسانی به روستاهای نزدیک شهر از شبکه شهری آغاز می شود. در فاضلاب روستایی بزگترین پروژه‌های استان را اجراء می کنیم. 

علیزاده یادآور شد: بیش از بیست هزار متر مکعب مخزن آب شرب روستایی و شهری اجرا و یا در حال اجرا داریم. مجوز ماده ۲۳ تصفیه خانه فاضلاب شهری را اخذ کردیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi