جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وحدت مردم در جنوب فارس بی‌نظیر و الگوست/ راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ انرژی‌محور در خنج ادامه خواهد یافت

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس با بیان اینکه وحدت مردم در جنوب فارس بی‌نظیر و الگوست، گفت: راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ انرژی‌محور در خنج ادامه خواهد یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82669
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

کرونا :

وحدت مردم در جنوب فارس بی‌نظیر و الگوست/ راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ انرژی‌محور در خنج ادامه خواهد یافت

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مراسم هفته وحدت با حضور مهندس حسین‌زاده، دکتر محبی‌پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و مسئولان حوزه انتخابیه در شهرستان خنج برگزار شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامی داشتن هفته وحدت و تقدیر و تشکر از تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی گفت: دشمنان وحدت مردم ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند و بیش از همه به دنبال این هستند تا بین مذاهب و شیعه و سنی تفرقه و اختلاف به وجود بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت مردم منطقه خاری در چشم دشمنان است. مردم جنوب فارس به خصوص شهرستان خنج از دیرباز با همدلی و مسالمت‌ در کنار یکدیگر زندگی کردند و به امورات زندگی خود پرداختند.

نماینده مردم جنوب فارس بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان شیعی و سنی در کنار یکدیگر در برابر دشمن بعثی ایستادند و جان دادند. خون شریکی مذهبی در این منطقه به وقوع پیوسته و در ایران اسلامی کم‌نظیر است. شهرها و روستاهایی در حوزه انتخابیه است که هم شهید شیعی و هم شهید سنی دارد.

وی جنوب فارس را نمایش‌دهنده وحدت و الگویی برای سایر مناطق جمعیتی جهان اسلام دانست و گفت: وحدت در جنوب فارس زبانزد بزرگان اهل سنت و تشیع است.

حسین‌زاده با یادآوری اینکه وظیفه مسئولان در قبال وحدت مردم، خدمتگزاری است، عنوان کرد: دولت در یک سال گذشته اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی انجام داده است. البته همچنان با وضع مطلوب فاصله داریم، اما دولت و مجلس در کنار یکدیگر پیگیر مسائل و مشکلات هستند. مجلس پیگیر است تا اقدامات با سرعت بیشتری انجام شود.

جبهه فرهنگی خمیرمایه اصلی جبهه های سیاسی و اقتصادی است
دنبال کنید

وی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی اقدامات خوبی توسط دولت انجام شده است که یکی از آن‌ها عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای و ارتباط با کشورهای همسایه است. با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همسایگان و این سازمان‌ها می‌توانیم به رونق اقتصادی دست پیدا کنیم.

حسین‌زاده درباره شهرستان خنج نیز گفت: خوشبختانه مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان پس از ۱۳ سال به بهره‌برداری رسید. ساخت بزرگترین کارخانه نیز کلید زده شد و مراحل ساخت آن توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال انجام است.

وی اعلام کرد: راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ در حوزه انرژی به خصوص در شهرستان خنج را ادامه خواهیم داد که موجب اشتغالزایی جوانان بومی می‌شود. ظرفیت‌های بسیار خوبی در جنوب فارس و شهرستان خنج وجود دارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi