سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کیوی و مرکبات مازندران به برزیل و چین صادر می شود

به گزارش کرونا، محمد مهدی برومندی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی طرح شناسنامه واحدهای زیر بخش باغبانی، رصد محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف را نیاز اساسی توسعه کشاورزی ذکر کرد و گفت: تمامی محصولات باغی در کشور شناسنامه دار می‌شوند. وی با اظهار اینکه می‌تواند هرگونه اطلاعات از فرایند تولید تا مصرف کود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82645
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

کیوی و مرکبات مازندران به برزیل و چین صادر می شود

به گزارش کرونا، محمد مهدی برومندی پیش ازظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی طرح شناسنامه واحدهای زیر بخش باغبانی، رصد محصولات کشاورزی از تولید تا مصرف را نیاز اساسی توسعه کشاورزی ذکر کرد و گفت: تمامی محصولات باغی در کشور شناسنامه دار می‌شوند.

وی با اظهار اینکه می‌تواند هرگونه اطلاعات از فرایند تولید تا مصرف کود و سموم را با طرح شناسه دار شدن محصولات کشاورزی به دست آورد، گفت: این طرح با محوریت کیوی و مرکبات که بیشترین تولید آن در مازندران انجام می‌شود، اجرا شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای صادرات محصولات کشاورزی از جمله کیوی و مرکبات گفت: تلاش‌های ویژه ای برای صادرات این محصولات به کشورهای مختلف از جمله چین و برزیل شده است.

برومندی یادآور شد: طی یکسال گذشته میزان تولید محصولات باغی رشد یافته است و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن بر محصولات افزوده شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی سرمایه گذاری برای رشد صادرات محصولات باغی را از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: تولید و شناسنامه دار کردن نهال و باغ مادری از دیگر طرح‌ها است.

منبع: مهر

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi