جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اعتبارات دهیاری ها و عشایر سیستان و بلوچستان ۲۰درصد افزایش یافت

به گزارش کرونا، مهرداد جهاندیده در جلسه دهیاری های استان با بیان اینکه در سال جاری با افزایش چشمگیر اعتبارات دهیاری ها از محل ارزش افزوده در مقایسه با سال گذشته مواجه هستیم که نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی روستاها ایفا می کند. گفت: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده بند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82609
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

کرونا :

اعتبارات دهیاری ها و عشایر سیستان و بلوچستان ۲۰درصد افزایش یافت

به گزارش کرونا، مهرداد جهاندیده در جلسه دهیاری های استان با بیان اینکه در سال جاری با افزایش چشمگیر اعتبارات دهیاری ها از محل ارزش افزوده در مقایسه با سال گذشته مواجه هستیم که نقش بسیار مهمی در عمران و آبادانی روستاها ایفا می کند. گفت: حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده بند الف ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده به روستاهای استان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به این که اعتبارات تا این مقطع سال معادل کل اعتیار واریزی سال ۱۴۰۰ است گفت: تخصیص اعتبارات حاصل از درآمدهای مربوط به مالیات بر ارزش افزوده برای عمران و آبادانی روستاها که حاصل پیگیری‌های مستمر استاندار بوده است، موجبات هم افزایی در راستای ارائه خدمات از سوی دستگاههای دولتی به روستاها می شود که این امر اهتمام و توجه ویژه دولت سیزدهم به جامعه روستایی بویژه در استان سیستان و بلوچستان را نشان می دهد.

جهاندیده در پایان ضمن تشریح برنامه های دفتر امور روستایی و شوراها گفت: در این بازه زمانی، برنامه‌هایی آموزشی براساس نظر مرکز مطالعات و آموزش سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور برای دهیاران و شوراهای روستایی و کارگاه های تخصصی برای مسئولین مالی و ناظرین فنی در نظر گرفته شده است که که برای شش ماهه دوم، ۱۰ عنوان آموزشی خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi