پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استانداری فارس: تریبون آزاد در مدارس و دانشگاه‌ها برپا شود

به گزارش کرونا، اسماعیل محبی پور در جلسه شورای اطلاع رسانی فارس، با بیان اینکه انقلابی‌گری با محافظه‌گری متضاد است، گفت: برگزاری میزگرد در رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و برپا کردن تریبون بحث آزاد در دانشگاه‌ها و مدارس ، می‌تواند در بیان مطالبات و نشاط سیاسی اجتماعی موثر باشد. به نقل از استانداری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82606
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

کرونا :

معاون استانداری فارس: تریبون آزاد در مدارس و دانشگاه‌ها برپا شود

به گزارش کرونا، اسماعیل محبی پور در جلسه شورای اطلاع رسانی فارس، با بیان اینکه انقلابی‌گری با محافظه‌گری متضاد است، گفت: برگزاری میزگرد در رسانه‌ها از جمله صدا و سیما و برپا کردن تریبون بحث آزاد در دانشگاه‌ها و مدارس ، می‌تواند در بیان مطالبات و نشاط سیاسی اجتماعی موثر باشد.

به نقل از استانداری فارس، محبی پور افزود: این استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های خود می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها در سطح ملی ، حرف داشته باشد که تحقق آن مستلزم کنارگذاشتن روحیه محافظه‌کاری است.

معاون استانداری فارس گفت: باید جرأت و جسارت انقلابی‌گری خود را در این عرصه به ظهور برسانیم. برای انقلابی‌گری نباید متوقف شویم. البته این به معنی بدون فکر و برنامه و دقت عمل کردن نیست.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی جوانانی که در حال حاضر برای بیان اعتراض خود به خیابان می‌آیند دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند ، این اشتباه محاسباتی حتی در نخبگان و مدافعان انقلاب نیز دیده می‌شود.

محبی‌پور ضمن گرامیداشت مقام شهدای مدافع جان ، مال ، ناموس و امنیت کشور اظهار کرد : استان فارس ۶ شهید را در فاصله بسیار کوتاهی تقدیم اسلام و کشور عزیزمان کرد.

شهادت ۶ مدافع امنیت در فارس

وی توضیح داد : ۲ نفر از بسیجیان در شهریورماه در جنوب شهر شیراز و ۲ نفر در خیابان معالی‌آباد در حاشیه برخورد با اعتراضات به شهادت رسیدند. همچنین ۲ نفر از مدافعان امنیت در شهرستان بیرم که در تعقیب شعارنویسان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

کلنگ ساخت بزرگترین رصدخانه جنوب شرق کشور در ساردوئیه زده شد
دنبال کنید

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت درک صحیح موضوع برای حل مشکلات تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی باید در سطح سیاستگذاری کلان استان به صورت جدی در دستور کار قرار بگیرد ؛ البته خروجی کار ما نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است ؛ اینکه چگونه و چطور باید با مشکلی که امروز با آن مواجه هستیم روبه‌رو شویم و این امور توسط چه کسی انجام شود نیز می‌بایست مورد توجه قرار بگیرد.

شکل گیری بزرگترین جنگ رسانه‌ای تاریخ علیه ایران

محبی‌پور اضافه کرد: در یک ماه گذشته برای جمهوری اسلامی ایران بزرگترین جنگ رسانه‌ای تاریخ که می‌تواند بر علیه حاکمیت ملی یک کشور شکل بگیرد رخ داده است. دشمنان نظام از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا نخبگان و مردم را درگیر جنگ شناختی کنند که نتیجه آن اشتباه محاسباتی است؛ مقابله با این اتفاق ناخوشایند شوخی نیست.

محبی‌پور با طرح این پرسش که در چنین وضعیتی جهاد تبیین چطور و چگونه و توسط چه کسی باید اجرا شود ، گفت: بایستی انتظارات و وظایف هر ارگان و سازمان تعریف شود. امروز فاصله‌ای بین دولت با دستگاه‌های امنیتی و قضائی وجود ندارد لذا نباید در موضع طلبکاری و روبه روی هم قرار بگیریم بلکه باید در موضع همکاری باشیم ؛ اگر دغدغه را درک کردیم و متوجه مسئله و مشکل شدیم ، باید فضای همکاری را تعریف کنیم.

فارس امن‌ترین استان کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هرچند مسئلهه و جنگی که علیه کشور اتفاق افتاده بین المللی‌ست اما ما نباید منتظر اقدامات ملی باشیم. با اقدامات بازدارنده، توجیهی و تبیینی که انجام شده در حال حاضر شاهد این هستیم که استان فارس جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.

باز هم خدمت بی منت /زلزله‌ای به نام تاج‌گردون/گچساران را به انزوا نبریم
دنبال کنید

وی با بیان اینکه در حال حاضر با خلأ تحلیل مواجه هستیم گفت: از آنجا که خلأ تحلیل داریم نمی‌توانیم به تولید پیام بپردازیم. در شرایط کنونی به تحلیل در زمینه اتفاقات اخیر نیاز داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین با این پیشنهاد که هشتگ ایران یکپارچه در فضای مجازی شکل بگیرد، گفت: راه‌اندازی شورای هدایت و توسعه فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi