پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین بیزینس در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا اگر شما از دسته مهاجرینی هستید که خواهان شروع یک کسب و کار در کانادا و یا دنبال بهترین بیزینس در کانادا هستید، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله‌ فهرستی از بهترین و سودآورترین فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای شروع اغلب بیزینس‌های این لیست، به سرمایه‌ی کلان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82557
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

کرونا :

بهترین بیزینس در کانادا

بهترین بیزینس در کانادا

اگر شما از دسته مهاجرینی هستید که خواهان شروع یک کسب و کار در کانادا و یا دنبال بهترین بیزینس در کانادا هستید، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله‌ فهرستی از بهترین و سودآورترین فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای شروع اغلب بیزینس‌های این لیست، به سرمایه‌ی کلان نیاز نخواهید داشت.

بهترین بیزینس در کانادا 5

چرا صنعت کانادا؟

کانادا دارای اقتصاد قدرتمندی است که اساس آن صنایع خدماتی است و بر اساس آخرین آمارها نرخ تولید ناخالص داخلی این کشور از رقم ۲ تریلیارد دلار عبور کرده است

آمریکا اولین مقصد صادرات محصولات کانادا به حساب می آید که میزان بیش از ۶۰ درصد از صادرات این کشور را در دست دارد. همچنین، آمریکا به عنوان اولین صادر کننده مهم به کانادا شناخته می شود که از میزان واردات کل کانادا مقدار ۵۰ درصد آن در دست آمریکا است.

از جمله اساسی ترین صنایع این کشور می توان به صنایع خدماتی اشاره کرد که طیف وسیعی از شرکت ها و بیزینس ها را در این کشور بر عهده دارند. سهم صنایع خدماتی در کانادا بیش از ۷۰ درصد از تولید ناخالص کل است و این میزان در بعضی از سال ها به نزدیک ۸۰ درصد هم رسیده است.

صنایعی مانند املاک و مستغلات، ساخت و ساز و مسکن، آی تی و نرم افزار، تولید محصولات غذایی، تولید کارخانه ای، تولید کشاورزی، معادن و انرژی، امور مالی و بیمه و خرده فروشی و عمده فروشی از بهترین حوزه های شغلی در کانادا به حساب می آیند که فرصت های بزرگی در آن ها برای تاسیس بهترین بیزینس در کانادا وجود دارد.

صنعت کانادا وابسته به بیزینس های کوچک و متوسط است و این نوع بیزینس ها سهم بالایی بین کل شرکت های تجاری در این کشور دارند. بر اساس آمار رسمی بیش از ۹۷ درصد از بیزینس های کانادا شامل بیزینس های کوچک هستند که رقمی قابل توجه است. بزرگترین و بهترین بیزینس ها در کانادا در شهر ونکوور اتفاق می افتند.

ونکوور به  عنوان سومین شهر بزرگ کانادا همیشه یکی از شهرهای برتر جهان بوده است.، دما در اینجا  به دلیل قرار گرفتن آن در اقیانوس آرام ملایم تر از اکثر شهرهای کانادا است.در زمستان به ندرت برف می بارد و در تابستان هم  هوا بسیار گرم نمی شود. که در زمستان باران بسیار می‌بارد. کسانی که جدیدا از کشورهای گرم به کانادا مهاجرت می‌کنند ممکن است به چراغ های فرا طیف در اتاق کار خود نیازمند گردند.

مکان‌هایی مانند قطب‌های توتم در دانشگاه بریتیش کلمبیا و پارک استنلی و موزه دریایی در کیتس پوینت می‌توانند به ما در مورد خاستگاه و اصالت شهر، بومیان  و نحوه‌ای که مهاجران اکوسیستم محلی را تغییر دادند بیاموزند.در حال حاضر، بسیاری از مراکز و جشنواره‌های چندفرهنگی ونکوور به ما درباره جامعه جهانی می‌آموزند که همچنان فرهنگ ونکوور را غنی می‌کند و کمک می‌کند تا آن را به مقصدی برای همه‌ی جهان  برای سفر، تجارت و مهاجرت تبدیل کند.

نکات مهم برای راه اندازی بهترین بیزینس در کانادا

برای تاسیس بهترین بیزینس در کانادا نیاز است تا در ابتدا روش مهاجرتی انتخاب شود و شما باید در منطقه مورد نظر تحقیقات دقیقی انجام دهید.

در اول کار باید مشخص شود که آیا بیزینس مورد نظر دارای بازدهی خوبی در منطقه انتخاب شده است یا خیر.

بیزینس های خرد و متوسط کانادا از بهترین شرایط برخوردار هستند و می توان با استفاده از آن ها شرایط سود و بازدهی بالایی را انتظار داشت.

در صورتی که قصد راه اندازی بهترین بیزینس در کانادا را داشته باشید، پیشنهاد می شود با سرمایه های متوسط شروع به کار کنید و الزاما نیاز نیست در این حوزه سرمایه های هنگفتی را صرف کنید.

مناطقی مانند انتاریو، بریتیش کلمبیا و کبک از شرایط خوبی برای راه اندازی بهترین بیزینس های کانادا برخوردار هستند و در مناطق آلبرتا، ساسکاچوان و منیتوبا نیز شرایط مساعدی برای شروع یک پروژه بیزینسی وجود دارد.

در صورتی که در مراحل راه اندازی بیزینس در این کشور به مشکل برخورد کردید یا سوالی در مورد روش های مهاجرتی داشتید، متخصصان تراست بیزینس آماده هستند تا در این مسیر شما را راهنمایی کنند و تمامی اطلاعات مورد نظر را در اختیارتان قرار دهند.

بیاد مادر/ شعری از حسن بهرام
دنبال کنید

شما در هر روز هفته می توانید از طریق روش های ارتباطی با متخصصان بیزینس و وکلای مهاجرتی در تراست بیزینس تماس حاصل فرمایید و از شرایط کسب و کار در این کشور مطلع شوید.

بهترین بیزینس در کانادا 6

سودآورترین بیزینس ‌ها برای مهاجران در کانادا

  • بیزینس در کانادا از طریق تولید محصولات چوبی

جنگل‌های وسیع کانادا فرصت فعالیت در صنعت چوب را برای شما فراهم می‌کند. درصورت داشتن مهارت در حرفه‌ی نجاری می‌توانید با راه‌اندازی یک کارگاه کوچکِ نجاری فعالیت در حوزه‌ی صنایع چوبی را ‌آغاز کنید. در غیر این صورت خرید و فروش صنایع چوبی و حتی الوار راه‌ خوبی برای رسیدن به درآمد بالا می‌باشد.

  • بیزینس در کانادا از طریق راه ‌اندازی کافی‌شاپ

تأسیس کافی‌شاپ برای مهاجرین کانادایی سود بسیاری دارد. زیرا مردم کانادا خیابان به خیابان ‌در حال جستجوی‌ کافی‌شاپ هستند و فرقی نمی‌کند که کافی‌شاپ شما در بافت مسکونی و یا تجاری واقع شود. سعی کنید فضای داخلی و بیرونی را طوری طراحی کنید که مشتری در آن احساس راحتی کند.  برای کافی‌شاپ خود یک لوگو طراحی کرده و آن‌را در بیشتر وسایل و دکوراسیون به نمایش بگذارید تا به شناخته شدن شما در یک منطقه کمک کند. تأسیس کافی‌شاپ نیازی به سرمایه‌ی کلان نخواهد داشت و پس از مدتی نه چندان طولانی، افزایش‌ درآمد شما روز افزون خواهد شد.

بیشتر بخوانید: gheymat dollar canada

  • راه‌اندازی کسب و کار در کانادا از طریق تأسیس سالن آرایشگاه

آرایشگری از جمله مشاغلی است که هرگز از رده خارج نخواهد شد. اگر شما در زمینه‌ی آرایشگری دوره دیده و مهارت دارید، می‌توانید با تأسیس آرایشگاه و جذب مشتری درآمد خوبی کسب کنید. بیشتر کشورها بر اساس معیارهای خود برای آرایشگران مجوز کار صادر می‌کنند. کشور کانادا نیز از این عرف مستثنی نیست. بنابراین شما موظف به اخذ جواز کار خواهید بود. اگر نیاز به نیرو‌ی کاری دارید، تنها در صورت داشتن سالن کاری‌ قادر به استخدام افراد خوا‌هید بود.

  • بیزینس در کانادا از طریق را‌ه‌ اندازی وبلاگ

داشتن وبلاگ و محتوا نویسی از بهترین، ساده‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین می‌باشد. درصورت داشتن مهارتی بالا در نگارش مقالات انگلیسی می‌توانید بدون خروج از محل‌ زندگی به درآمد مورد نیاز خود دست یابید. تنها سرما‌یه‌ی شما برای شروع این کسب و کار داشتن یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت خواهد بود. پس از مدتی شما می‌توانید به عنوان صاحب یک وبلاگ نیز به فعالیت خود ادامه دهید.

  • کسب و کار در کانادا از طریق تأسیس شرکت خدمات نظافتی

تأسیس شرکت‌های خدمات نظافت تنها به یک سرما‌یه‌ی کاری نیاز دارد و آن سخت کوشی در کار است. شما می‌توانید با یک تیم کوچک ۴ یا ۵ نفره در محیط‌های مسکونی و تجاری اقدام به ارائه‌ی خدمات کنید. به یاد داشته باشید که اگر به دنبال درآمد بالا و مستمر از این طریق هستید، باید در کار خود دقت و نظم بالایی داشته باشید.

  • کسب و کار در کانادا از طریق تعمیرات اتومبیل

اگر در تعمیر اتومبیل ماهر هستید این مورد برای شما مناسب خواهد بود. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری کوچک و با گذر اندکی زمان درآمد خود را به رشدی قانع کننده برسانید. داشتن مهارت و تخصص بالا  تنها شرط موفقیت شما در این بیزینس است.

  • کسب و کار در کانادا از طریق مشاوره‌ی سرمایه ‌گذاری

خرید و فروش املاک در کانادا بسیار رایج است. شما می‌توانید از طریق اخذ کمیسیون بابت معاملات املاکی درآمد خوبی کسب کنید. برای شروع کافیست یک فهرست از املاک فروشی در یک منطقه تهیه کرده و واسطه‌ی بین مالکین و خریداران آن‌ها شوید. مصلحت اندیشی شما در این زمینه کلید اصلی موفقیت شما خواهد بود.

  • بیزینس در کانادا از طریق فشن

در صورت داشتن توانایی و استعداد در طراحی مد، می‌توانید پس از خلق یک برند و نشان شروع به طراحی لباس و مد کنید. برند خود را از طریق فیس‌بوک و اینستگرام تبلیغ کنید تا در جامعه شناخته شوید. خوب است بدانید گاهی فضای مجازی به تنهایی برای بازاریابی شما مؤثر و کافی خواهد بود.

  • کسب و کار از طریق را‌ه‌ اندازی رستوران و فست فود
پیشرفت 90 درصدی سالن ورزشی دهدشت
دنبال کنید

اگر در اصول آشپزی و ترکیب مواد غذایی مهارت دارید، راه‌اندازی رستوران از بهترین گزینه‌های کسب و کار شما خواهد بود. تأسیس رستوران برای خارجی‌ها مفاد بسیاری را به همراه دارد. ونکوور از نظر فرهنگی بسیار متنوع است و بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌های قومی و ملیتی با کیفیت بالا وجود دارد. غذاها از سراسر جهان به راحتی در دسترس هستند، اما ممکن است مجبور شوید محله های مختلف را بگردید تا غذاهای مورد علاقه خود را پیدا کنید.

بهترین بیزینس در کانادا 7

برخی از مردم از باغ های محلی برای پرورش برخی از میوه ها و سبزیجاتی که در خانه دوست دارند استفاده می کنند. کشاورزی به سبک شهری در اینجا مورد توجه است و منابع زیادی نیز وجود دارد که به شما کمک می کندکه  زمین خود را تهیه کنید یا باغ های کانتینری را در بالکن خود پرورش دهید. اگر به میزان کافی زمین داشته باشید میتوانید  به دریافت مجوز ودر ادامه اجاره غرفه در یک بازار محلی و فروش محصولات خود به صورت عمومی فکر کنید. مردم ونکوور عاشق خرید در بازارهای کشاورزان محلی هستند. به این ترتیب آنها می دانند که محصول تازه و اغلب ارگانیک است. به علاوه، آنها ترجیح می دهند مستقیماً از کشاورزان محلی حمایت کنند.

گروه‌های مستقل مانند شبکه‌های غذایی از تولیدکنندگان مواد غذایی منطقه ونکوور حمایت می‌کنند و  گردهمایی‌های اجتماعی و دسترسی به  زمین و اطلاعات  کمک می‌کنند. همچنین برای افراد نیازمند، انجمن بانک غذای ونکوور  هر هفته مواد اولیه ای مانند غذای کنسرو شده و کالاهای خشکبار را برای حداکثر ۲۵۰۰۰ عضو فراهم می کند.

شهرهای مهم برای راه اندازی بهترین بیزینس در کانادا

شهرهای مهمی در کانادا وجود دارند که می توان بهترین بیزینس را در آن ها راه اندازی کرد. برای تاسیس بهترین بیزینس در کانادا شما می توانید یکی از شهرهای خط جنوبی این کشور را انتخاب کنید که شرایط ایده آلی را برای شروع بهترین بیزینس در کانادا و توسعه آن فراهم می کنند.

شهرهایی مانند کبک، مونترال، تورنتو و ونکوور از شرایط عالی از نظر تاسیس بهترین بیزینس های کانادا برخوردار هستند و این شهرها به عنوان مناطق مدرن و توسعه یافته جهانی شناخته می شوند. در کنار این موضوع، شما در مناطق کم جمعیت تحت حمایت های دولتی قرار دارید و با میزان سرمایه های کمتری می توانید بهترین بیزینس در کانادا را راه اندازی کنید.

برای مثال ونکوور؛ ونکوور سواحل زیبا، پیاده‌روی در طبیعت، رستوران‌های باورنکردنی و یوگا با کیفیات  بالا و  جهانی را ارائه می‌دهد.  برخی از پارک ها امکاناتب نظیر زمین بسکتبال یا تنیس رایگان،  بیسبال و حتی والیبال ساحلی را ارائه می دهند. هیچ بهانه ای برای نبودن در این فضا وجود ندارد. در طول تابستان، دایره های درام در ساحل می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. می توانید برای خنک شدن در اقیانوس غوطه ور شوید، سپس تا زمانی که خشک شوید برقصید. دایره‌ها فراگیر و دلپذیر هستند و محیط ساحل در پارک استنلی یا بانک‌های اسپانیا ایده‌آل است.  استراحت روی نیمکت پارک به تنهایی می تواند راه خوبی برای یافتن  دوستان جدید باشد.

ونکوور شهری اکتیو است که بر  جنگل بارانی معتدل ساحلی ساخته شده است، بنابراین پارک های آن بسیار شلوغ می شوند. حتی زیر باران! بیش از ۲۰۰ پارک، سواحل و باغ های شهری وجود دارد که می توانید در آنها استراحت کنید، بازی کنید، پیک نیک کنید یا فقط از گل ها و درختان و حیات وحش لذت  ببرید.

بهترین بیزینس های کوچک در کانادا کدام ها هستند؟

برای شروع بهترین بیزینس، شما بهتر است با یک بیزینس کوچک در کانادا شروع کنید چرا که این نوع بیزینس ها سهم بالایی در رشد و توسعه اقتصادی کانادا دارند. از جمله این بیزینس ها باید به رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های کالاهای مختلف، شرکت های حمل و نقل و شرکت های خدماتی کوچک اشاره کرد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

Edwardo پنجشنبه , 20 بهمن 1401 - 13:40

I really love your site.. Pleasant colors & theme.

Did you build this site yourself? Please reply back as I’m attempting
to create my very own blog and would love to learn where you got this from or what the theme is named.
Thanks!

من واقعا سایت شما را دوست دارم.. رنگ های دلپذیر & موضوع.

این سایت رو خودت ساختی؟ لطفاً همانطور که در حال تلاش هستم پاسخ دهید
برای ایجاد وبلاگ خودم و دوست دارم یاد بگیرم این را از کجا تهیه کرده اید یا نام موضوع چیست.
با تشکر!

کانون رسانه و نمونه اخبار پنجشنبه , 20 بهمن 1401 - 14:33

The main site template is available on the Internet.
I rebuilt the important and essential parts of it myself
You can implement the same plan with the help of a programmer

logo-samandehi