پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

شروع به ساخت بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان در ماه های آتی

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده مشکل زمین اختصاص یافته برای احداث بیمارستان رومشکان حل شده است و احتمالا در ماه های آتی کلنگ آن به زمین زده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82551
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

شروع به ساخت بیمارستان 64 تختخوابی رومشکان در ماه های آتی

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های لازم مشکلات زمین در نظر گرفته شده برای ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان برطرف شده است و به زودی مدارک مربوط به احداث بیمارستان در سامانه وزارت بهداشت بارگذاری و ارسال می شود.

وی افزود: در تلاش هستیم که پس از اخذ ماده ۲۳ این پروژه کلنگ آن به زمین زده شود و احتمالا در ماه های آتی این مهم اتفاق می افتد؛ بنابراین یکی از دغده های مهم شهرستان رومشکان نبود بیمارستان است که با این اقدام نگرانی های مردم در این حوزه برطرف می شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: اخیرا جلسه ای هم با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان داشتم تا موضوع کمبود پزشک در حوزه انتخابیه برطرف شود و لذا مباحثی مطرح و راهکارهایی ارائه شد تا چنین موضوعی رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای ساخت مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت هم اقداماتی انجام گرفت و چندین پروژه در حال ساخت است تا مردم حوزه انتخابیه در بخش بهداشت و درمان مشکلی نداشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi