پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پیگیر تسریع در تکمیل کمربندی پاکدشت؛ قول مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور برای حل مشکل این پروژه

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: پیگیری های مکرری برای تسریع در تکمیل پروژه کمربندی پاکدشت صورت گرفته و اخیرا نیز معاون اجرایی رئیس جمهور قول مساعد دادند تا اقدامات لازم جهت رفع مشکل این پروژه صورت پذیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82548
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیر تسریع در تکمیل کمربندی پاکدشت؛ قول مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور برای حل مشکل این پروژه

فرهاد بشیری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان پاکدشت جلسه ای داشتند تا مصوبات سفر وزیر بهداشت پیگیری و بررسی کنند تا سریعا انجام گیرند.

وی افزود: بخش خصوصی هم برای احداث مرکز درمانی در پاکدشت پای کار آمده است که مقرر شده مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مساعدت لازم را در جهت تکمیل این مرکز داشته باشند و این اتفاق هم می تواند برای بخش بهداشت و درمان حوزه انتخابیه تاثیر بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس اظهار کرد: اخیرا معاون اجرایی رئیس جمهور سفری به شهرستان پاکدشت داشتند و از پروژه های مختلف و همچنین کارخانه های این شهرستان بازدید کردند که پس از این نیز جلسه ای در محل شهرداری برگزار شد تا در رابطه با حل مشکلات پروژه های گوناگون بحث و بررسی شود.

بشیری بیان کرد: همچنین نشستی هم در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد تا مصوبات سفر معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیری شوند که در این نشست اولویت اساسی تسریع در تکمیل کمربندی پاکدشت بوده و مقرر شده دستگاه های مربوطه ورود کنند تا اینکه مشکل این پروژه مرتفع شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi