پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آواربرداری از ۱۱۰ واحد مسکونی و دامی در خوی

به گزارش کرونا، هادی پاشایی مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: آواربرداری از ۱۶ مهرماه با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شده که تا به امروز صد واحد مسکونی و ده واحد دامی آواربرداری شده است. پاشایی افزود: پیش بینی می شود تا بیست روز آینده، عملیات آواربرداری به اتمام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82473
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

کرونا :

آواربرداری از ۱۱۰ واحد مسکونی و دامی در خوی

به گزارش کرونا، هادی پاشایی مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: آواربرداری از ۱۶ مهرماه با حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شده که تا به امروز صد واحد مسکونی و ده واحد دامی آواربرداری شده است.

پاشایی افزود: پیش بینی می شود تا بیست روز آینده، عملیات آواربرداری به اتمام برسانیم.

وی همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی افزود: تقدیر و قدرادنی می کنیم از تمامی ادارات کل، دستگاهای خدمات رسان و گروه‌های مردمی منجمله اداره کل مسکن و شهرسازی، اداره کل صمت، سازمان آب منطقه‌ای، بسیج سازندگی سپاه و شهرداری‌های خوی که در مجموع ۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین توسط این مجموعه‌ها برای آواربرداری و خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان خوی حضور دارند.

پاشایی همچنین از حضور گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده گفت: از اولین روز زمین لرزه، گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های مختلفت امدادی و خدمات رسانی، در توزیع چادر و اقلام غذایی، آواربرداری و جابجایی لوازم خانگی زلزله زدگان حضور پررنگ و فعالی دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi