جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

انواع پنجره دو جداره کدام اند؟

انواع پنجره دو جداره کدام اند؟ پیشرفت صنعت و تکنولوژی حیطه ‌های مختلفی از فعالیت ‌های تجاری، اداری و صنعتی را تحت تاثیر قرار داد. که تولید انواع پنجره دوجداره  نیز به این مسئله مربوط می‌شود. یک سری متخصصان با کسب اطلاعات و مهارت‌ های مختلف توانستند به تولید انواع متفاوتی از پنجره دو جداره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82452
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

کرونا :

انواع پنجره دو جداره کدام اند؟

انواع پنجره دو جداره کدام اند؟

پیشرفت صنعت و تکنولوژی حیطه ‌های مختلفی از فعالیت ‌های تجاری، اداری و صنعتی را تحت تاثیر قرار داد. که تولید انواع پنجره دوجداره  نیز به این مسئله مربوط می‌شود. یک سری متخصصان با کسب اطلاعات و مهارت‌ های مختلف توانستند به تولید انواع متفاوتی از پنجره دو جداره بپردازند. این پنجره ‌ها هر یک از نظر کارایی و قیمت از یکدیگر تفاوت داشته و افراد برحسب نیاز خود و شرایطی که دارند از میان آن‌ها بهترین نوع را انتخاب می‌کنند. تمامی این پنجره‌ها طبق آخرین متدهای مهندسی و صنعتی با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی به تولید رسیده‌است.

انواع پنجره دو جداره کدام اند؟ 3

درحال‌حاضر در ساختمان‌ های مختلف مسکونی و اداری از این پنجره ‌ها که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده استفاده می‌شود. از ویژگی این پنجره می‌توان به عدم ورود سروصدا و عدم خروج هوای داخل محیط اشاره کرد. شما به ‌راحتی می‌توانید این پنجره‌ های باکیفیت را از سایت پروما نوین با مشورت پشتیبان‌ها و متخصصانی که در این سایت فعالیت دارند خریداری کنید. البته ما در این مقاله به بررسی انواع متفاوت این پنجره می‌پردازیم برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

انواع پنجره دو جداره ثابت چه مشخصاتی دارد؟

قطعا شنیده‌اید که مقرون‌ به ‌صرفه‌ ترین پنجره از میان پنجره‌ های دوجداره پنجره آلومینیومی است. این پنجره براساس جنس و کارایی خود بسیار پرطرف‌ دار بوده و اکثر افراد برای ادارات و منازل خود از این پنجره بهره می‌برند. هیچ مکانیزمی برای باز و بسته شدن این پنجره لازم نیست در نتیجه به‌ راحتی می‌توان از نظر صوتی، حرارتی و ورود گرد و غبار آن را عایق‌ بندی کرد.

تشکیل ستاد مدیریت بحران با حضور نماینده وزیر میراث در یزد
دنبال کنید

 دلیل انتخاب پنجره دوجداره خلیجی به چه موضوعی برمی‌گردد؟

در هال و پذیرایی از این پنجره استفاده می‌شود. این پنجره برخلاف کیفیت بسیار بالا، زیبایی و جلوه بسیار منحصر به ‌فردی داشته و نوعی دیزاین برای خانه محسوب می‌شود. در حالت کلی این پنجره‌ها از کنار هم قرار گرفتن پنجره‌ های بازشو و ثابت به وجود می‌آید. هنگامی‌که تعدادی از این پنجره‌ ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند یک فضای منحنی و چندضلعی وجود آمده که جلوه‌ی این پنجره‌ها را چندین برابر  می کند‌.

از چه نظر پنجره دو جداره کمانی مدرن قلمداد می‌شود؟

به ‌جرات می‌توان گفت جلوه‌ای که انواع پنجره دوجداره کمانی به فضا می‌بخشد، چندین برابر پنجره خلیجی بوده که طبق آخرین اصول مهندسی، طراحی و تولید شده‌است. درحقیقت پنجره‌های کمانی جزو کارآمدترین و جدیدترین پنجره‌های دو جداره محسوب می‌شوند. از خصوصیات ظاهری این پنجره می‌توان به افق دارای قوس آن اشاره کرد.

تنها تفاوت بارزی که میان پنجره خلیجی و کمانی وجود دارد، این است که پنجره خلیجی با ایجاد زوایای مختلف سعی داد، حالت دایره‌ای‌شکل به خود بگیرد. اما پنجره کمانی به‌خودی‌خود این قوس را دارد. شما می توانید به طور ترکیبی یا حتی تک به تک این پنجره را خریداری کرده و آن را نصب کنید. این پنجره همانند پنجره خلیجی دیزاین خاص و خارق العاده ای را به محیط می‌دهد.

پنجره دو جداره فولکس واگنی چه خصوصیاتی دارد؟

قیمت پنجره دوجداره کمانی در مقایسه با پنجره‌های دیگر نسبتاً بالا بوده و این مسئله به استفاده از یراق بسیار با کیفیت در آن برمی‌گردد. نحوه باز شدن این پنجره‌ها همانند درب‌های ون فولکس‌واگن است و علت نام‌گذاری آن نیز به‌همین مسئله مربوط می‌گردد. نحوه باز شدن این پنجره به این صورت است که ریل‌ها تا چهل و پنج درجه چرخیده و این میزان فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. همان‌طور که می‌دانید پنجره‌های دو جداره کشویی سبب اتلاف انرژی شده و از نظر ظاهر، جلوه خاصی ندارد. اما این پنجره کشویی نبوده و ‌همین سبب باکیفیت‌تر شدن و بالا رفتن کارایی آن می‌شود.

مانور ساعت صفر در باشت برگزار شد
دنبال کنید

انتخاب بهترین پنجره از میام انواع پنجره دوجداره چگونه است؟

پیش از خرید پنجره دو جداره یک‌سری نکات را در نظر بگیرید. برای مثال که چقدر هزینه قرار است برای خرید انواع پنجره وین تک اختصاص دهید. وین تک یکی از برندهای معتبر تولید پنجره‌های صنعتی بوده که توانسته در طی سال‌های اخیر محبوبیت بسیاری کسب کند. شما برای خریداری بهترین پنجره های دوجداره می توانید به سایت فروشگاهی پروما نوین مراجعه کنید.

جمع بندی

همانطور که مستحضر هستید اطلاعات کافی در رابطه با انواع پنجره دوجداره در اختیار شما عزیزان قرار گرفت. شما میتوانید از پنجره هافمن و وین تک بهره ببرید. چون محبوبیت این دو برند برای تمامی افراد اثبات شده و کیفیت بسیار مطلوبی دارند. در صورتی که از فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کنید، می توانید در هنگام نیاز از قابلیت تعویض پنجره دوجداره بهره مند شوید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi