جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استان قزوین به لحاظ برخورداری از استعدادهای ویژه اسلامی، کنش فرهنگی اصیل و آرامش هویتی در کشور بی‌نظیر است

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استان قزوین به لحاظ برخورداری از استعدادهای ویژه اسلامی، کنش فرهنگی اصیل چند هزار ساله و آرامش هویتی در کشور بی‌نظیر است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

استان قزوین به لحاظ برخورداری از استعدادهای ویژه اسلامی، کنش فرهنگی اصیل و آرامش هویتی در کشور بی‌نظیر است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چیزی که امروز ما نیازمند آن هستیم رویکرد جهادی در گام اول و رویکرد تبیینی در گام دوم است.

وی افزود: اگرچه سال ۵۸ نام سازمان، تبلیغات اسلامی بوده است اما با تغییر شبکه ارتباطات، تغییر نسل‌ها و فضای جامعه، واژه تبلیغات باید با رویکرد تبیینی داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه در رأس مدیریت سازمان تبلیغات نیز شخصی فکور، حامی رهبر و فعال در حوزه تمدن نوین اسلامی قرار گرفته است، اظهار کرد: استان قزوین به لحاظ برخورداری از استعدادهای ویژه اسلامی، کنش فرهنگی اصیل چند هزار ساله و آرامش هویتی در کشور بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات در حوزه جمعیت، عفاف و حجاب به خوبی ورود کرد و می‌توان گفت جزو معدود سازمان‌هایی بود که به مباحث مهم کشور و توانمندسازی به صورت عملیاتی ورود پیدا کرد.

محمدبیگی با بیان اینکه ما علاوه بر اقدامات ستادی باید همچون شهید چمران اقدامات عملیاتی داشته باشیم مطرح کرد: در حوزه رشد و تعالی نخبگان اینجا باید به خانه امن نخبگان ما تبدیل شود و نخبگان فرهنگی، اجتماعی و علمی از اینجا پرورش پیدا کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: بحث تعالی و رشد نخبگان با توجه به حوزه جوان، نوجوان و خانم‌ها یک امر مهم است چنانچه باید گفت بهترین جامعه هدف شما در طولانی مدت، زن و کودک و در میان مدت دانش‌آموزان و دانشجویان است.

ساخت و سازهای غیرمجاز در یزد نیازمند بررسی است
دنبال کنید

وی با بیان اینکه باید در راستای اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه اقدام کنیم، افزود: بهتر است سازمان تبلیغات در حوزه اقدامات پیشگیرانه وارد شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس پرداختن به مباحث ترویج ازدواج، تبیین و حجاب را اقدامی پیشگیرانه دانست و تصریح کرد: بحث امنیت دینی، اخلاقی و معنوی باید در دستور کار باشد.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی دانشگاه‌ها پروژه دشمن است و دانشگاه باید محلی برای بیان مطالبات باشد عنوان کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در بخش‌ها مختلف باید با یکدیگر طرح برنامه‌های عملیاتی داشته باشند و در تعامل و همکاری با یکدیگر قرار بگیرند چراکه ما نیازمند عملیات مشترک هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi