پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

لزوم تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه/به‌دنبال پیگیری‌های ورناصری وزیر ورزش خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر خود شد

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالى، هفتکل و اندیکا در مجلس، بر لزوم ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه تاکید کرد و از پیگیری وزیر ورزش جهت اجرایی شدن مصوبات سفر خود به این منطقه خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82394
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

لزوم تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه/به‌دنبال پیگیری‌های ورناصری وزیر ورزش خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر خود شد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، تلاش‌های شبانه‌روزی همراه با طرح و برنامه‌ریزی علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالى، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامى برای شکوفایی ظرفیت‌ها، رفع موانع و انعکاس مشکلات فراروی ورزش و جوانان حوزه انتخابیه سبب شد؛ وزیر ورزش به منظور بازدید از شرایط موجود و اتخاذ دستورات لازم راهی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالى، هفتکل و اندیکا شود، اما متاسفانه پس از گذشت چند ماه مصوبات سفر وی همچنان روی کاغذ مانده و تاخیر در اجرای آنان منجر شد؛ وی ضمن انتقاد از تعلل در اجرای مصوبات، تاکید ویژه‌ای برای عملیاتی شدن ره‌آورد سفر داشته باشد و دستور تشکیل جلسه با مدیریت خودش در اولین فرصت و اعلام نتیجه به نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی درخصوص مطالبات مطرح شده بدهد.

علیرضا ورناصری در این جلسه با بیان به اینکه پتانسیل‌های بی‌نظیر ورزشی حوزه انتخابیه دچار چالش و مشکلات بسیاری است، گفت: شکوفایی ظرفیت‌های مختلف در حوزه ورزش می‌تواند افقی روشن برای جوانان این خطه ترسم کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالى، هفتکل و اندیکا در مجلس با ارائه گزارشی در ۹ صفحه وضعیت حوزه ورزش و جوانان منطقه را به اطلاع وزیر مربوطه رسانده و از وی جهت تعیین تکلیف مصوبات سفر استمداد طلبیده و خواستار اتخاد دستورات برای عملیاتی شدن ره آورد سفر ایشان به منطقه شده است.

وی عنوان کرد: دستور عملیات اجرایی مطالبات مطرح شده ازجمله تامین پکیج ورزشی، تکمیل کادر کارکنان تامین حراست، تامین نیروی نگهبان، وسیله نقلیه، اتمام پروژه‌ها توام با  برنامه‌ریزی و زمان‌بندی توسط وزیر ورزش صادر شده است.

برای تأمین آب، روستاها مورد پایش قرار گرفتند
دنبال کنید

ورناصری ضمن اشاره به استقبال و درخشش جوانان حوزه انتخابیه در رشته‌های ورزشی خواستار توجه دولتمردان به ویژه وزارت ورزش برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در این حوزه شد.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: به عنوان خادم موکلینم از هیچ تلاشی برای شکوفایی پتانسیل‌های جوانان عزیز منطقه و مهیا کردن زیرساخت‌های لازم دریغ نخواهم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi