پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری عاملان اغتشاش در سلمانشهر

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی پلیس مازندران سرهنگ “مصطفی بابایی” گفت: در پی اغتشاشات، تجمع، تخریب و آتش زدن اموال عمومی در سی و یکم شهریور ماه در سلمانشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس پاوا این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین، افرادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82380
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

کرونا :

دستگیری عاملان اغتشاش در سلمانشهر

به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی پلیس مازندران سرهنگ “مصطفی بابایی” گفت: در پی اغتشاشات، تجمع، تخریب و آتش زدن اموال عمومی در سی و یکم شهریور ماه در سلمانشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس پاوا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با رصدهای اطلاعاتی و فعال کردن منابع و مخبرین، افرادی که در اغتشاشات حضور داشته و اقدام به تخریب دفتر امام جمعه، کانکس راهور و همچنین ساختمان شهرداری و به آتش کشیدن آنها کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اکیپی متشکل از ماموران پلیس اطلاعات و آگاهی با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه سه نفر از متهمان را دستگیر و جهت ادامه مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی پلیس بیان داشتند که در اغتشاشات اخیر در اقدامی هماهنگ نسبت به تخریب ساختمان شهرداری، آتش کشیدن کانکس راهور و دفتر امام جمعه شهر سلمانشهر و چند وسیله نقلیه اقرار کردند، اظهار داشت: متهمان با هماهنگی مرجع قضائی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi