پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اعتبارات تخصیص یافته برای بحران آب اصفهان قابل توجه است

به گزارش کرونا، هفته گذشته هیئت‌وزیران در جلسه‌ای به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت شد. مهران زینلیان درباره این موضوع، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری استانداری اصفهان علاوه بر مصوبات سفر رئیس‌جمهور که بودجه خوبی به اصفهان تخصیص یافت،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82378
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش کرونا، هفته گذشته هیئت‌وزیران در جلسه‌ای به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور با تأمین اعتبار لازم برای رفع مسائل و مشکلات آبی در استان اصفهان موافقت شد.

مهران زینلیان درباره این موضوع، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری استانداری اصفهان علاوه بر مصوبات سفر رئیس‌جمهور که بودجه خوبی به اصفهان تخصیص یافت، این اعتبار به‌طور ویژه برای بحران آب اصفهان و مدیریت بحران فرونشست زمین اختصاص یافت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این اعتبار برای طرح‌های تامین آب به اصفهان نیز تخصیص یافته است، افزود: اعتبارات قابل‌قبول این طرح‌ها برای جبران خسارت‌ها و تامین آب پایدار به منظور جلوگیری از فرونشست زمین در مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اصفهان اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان اصفهان درباره اینکه شرایط اعتباری برای طرح‌های عمرانی آبرسانی استان چطور است؟ توضیح داد: سه مرحله از این اعتبارات تخصیص‌یافته که البته اندک و حدود ۸ درصد است که ما پیگیر تخصیص اعتبارات بیشتری هستیم.

وی درباره طرح تونل سوم کوهرنگ و اعتبارات آن نیز، گفت: متأسفانه هنوز وزارت نیرو در این خصوص تعیین تکلیف نکرده است.

زینلیان در پاسخ به این سوال که چرا امسال باوجود وعده وزارت نیرو، آب از کوهرنگ سه به اصفهان منتقل نشد، تأکید کرد: انتقال حدود ۵۰ میلیون مترمکعب آب از کوهرنگ سه به اصفهان یکی از مطالبات ما بوده و مدیریت استان نیز در این خصوص گلایه‌مند ‌است، اما متولی این موضوع مدیریت استان نیست و این مطالبه مورد پیگیری قرار گرفته و جلسات و مکاتبات بسیاری صورت گرفته است.

وی همچنین در خصوص وعده‌های وزیر نیرو در سفر سال گذشته به اصفهان گفت: این موضوع را با جدیت پیگیریم و اگرچه ما مصوبات خوبی را در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان گرفته‌ایم که این مصوبات به‌نوعی پوشش مصوبات سفر وزیر نیرو به اصفهان است، اما انتظار داریم تمام وعده‌های مسئولان به طور کامل تحقق یابند.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi