پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وزیر نیرو وارد بوشهر شد

به گزارش کرونا، در این سفر یک روزه وزیر نیرو به استان بوشهر، نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا عسلویه با ظرفیت ۱۵۰۰‌ مگاوات و پست برق ۴۰۰ کیلو ولت درازی شهرستان دشتی به بهره‌برداری می رسید همچنین محرابیان از دو طرح آب‌شیرین کن بوشهر و سیراف با ظرفیت های ۳۵ هزار مترمکعب و ۲۸ هزار مترمکعب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82358
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش کرونا، در این سفر یک روزه وزیر نیرو به استان بوشهر، نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا عسلویه با ظرفیت ۱۵۰۰‌ مگاوات و پست برق ۴۰۰ کیلو ولت درازی شهرستان دشتی به بهره‌برداری می رسید همچنین محرابیان از دو طرح آب‌شیرین کن بوشهر و سیراف با ظرفیت های ۳۵ هزار مترمکعب و ۲۸ هزار مترمکعب در شبانه روز، بازدید به عمل می آورد.

بازدید از سدهای دالکی و دشت پلنگ در شهرستان های دشتستان و دشتی به عنوان دو طرح مهم توسعه منابع آب استان بوشهر، از جمله برنامه های وزیر نیرو در استان بوشهر است.

آغاز عملیات اجرائی پست برق کنگان و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق در جزیره استراتژیک خارگ از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان بوشهر است.

حضور در شورای اداری استان بوشهر و سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهدای نبرد با آمریکا در سالروز شهادت شهید نادر مهدوی و هم رزمانش، پایان بخش سفر یک روزه علی اکبر محرابیان به استان بوشهر خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi