پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

استانداری تهران محدوده روستای مشاء را برای الحاق به دماوند مشخص می کند

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استانداری تهران موظف به مشخص کردن محدوده روستای مشاء برای الحاق به دماوند بر اساس مصوبه هیئت وزیران شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82293
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

استانداری تهران محدوده روستای مشاء را برای الحاق به دماوند مشخص می کند

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، درخصوص جلسه ظهر امروز کمیسیون درخصوص پیگیری مصوبه هیات دولت در مورد الحاق منطقه مشا به دماوند اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان ارشد استانداری، فرمانداری دماوند، مدیران وزارت راه و وزارت کشور و همچنین مسئولان منطقه ای و نماینده دماوند برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ منطقه مشا باید به دماوند الحاق شود، اما به دلایل مختلف به طور کامل این اتفاق نیفتاده، لذا در این جلسه مقرر شد استانداری نقشه محدوده روستای مشا که توسط هیات وزیران مصوب شده است که با دماوند الحاق شود را طی یک ماه تهیه و پس از آن در اختیار وزارت راه قرار دهد و این وزارتخانه نیز مکلف شد طی ۱۵ روز فرآیند قانونی الحاق این منطقه را به دماوند انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم درباره پیگیری کمیسیون درخصوص تخلفات احتمالی استاندار سابق تهران نسبت به صدور ضوابط ساخت و ساز بدون مجوز شورای عالی شهرسازی به فرمانداری و شهرداری دماوند، گفت: با توجه به موارد مطرح شده در جلسه امروز که موجب گسترش ساخت و سازهای بی رویه گردیده، مقرر شد کمیسیون به موضوع ورود و مستندات موجود را بررسی کند و در صورت احراز تخلف استاندار سابق، اقدامات لازم جهت معرفی متخلف یا متخلفین با مراجع قانونی و قضایی را انجام دهد. /

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi