پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزریق بیش از ۲۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال تحصیلی جدید و شروع پاییز برای جلوگیری از پیک جدید کرونا می طلبد تا شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و جهت تکمیل مراحل واکسناسیون خود اقدام کنند. سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82243
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

کرونا :

تزریق بیش از ۲۰۷ هزار دوز واکسن کرونا در گچساران

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال تحصیلی جدید و شروع پاییز برای جلوگیری از پیک جدید کرونا می طلبد تا شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و جهت تکمیل مراحل واکسناسیون خود اقدام کنند.

سید طاهر حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در رنگبندی بیماری کرونا به زرد تبدیل شده است.

وی بیان کرد: تا کنون ۶۸ هزار و ۲۹۲ مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها ۲۰ هزار و ۸۱۳ مورد آنها مثبت بوده است.

  سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: در گچساران ۲۰ هزار و ۵۶۳ بیمار مبتلا به کرونا تا کنون بهبود یافتند.

حسینی با اشاره به فوت ۲۴۳ نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر ۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: در این شهرستان تا کنون ۲۰۷ هزار و ۲۱۹ مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: از این تعداد افزون بر ۸۶ هزار و ۵۹۷ مورد دوز اول و ۷۹ هزار و ۷۳۴ مورد دوز دوم بوده است.

حسینی با اشاره به تزریق دوز یاد آوری واکسن در گچساران گفت: افزون بر ۴۰ هزار و ۸۸۸ مورد دوز یاد آوری واکسن در گچساران تزریق شده است.

وی افزود : مراکز تزریق واکسن کرونا در گچساران فعال بوده و شهروندان بخصوص افراد دارای بیماری‌های زمینه ای یا حساس حتما برای تکمیل دوز واکسن کرونا خود اقدام کنند.

ارزش 9500 میلیاردی جاده «پاتاوه-دهدشت« که توسط رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi