جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

واکنش قهرمان پارالمپیک به آشوب های اخیر: آتش کشیدن پرچم کشور برایم سنگین بود

روح الله رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کرونا ، در خصوص آخرین وضعیت خود و حضور در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: وضعیت بسیار خوبی دارم و آسیب دیدگی هم که برایم به وجود آمده بود رو به بهبود است و برای مسابقات قهرمانی کشور که در بهمن ماه برگزار خواهد شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 82223
تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

روح الله رستمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی کرونا ، در خصوص آخرین وضعیت خود و حضور در اردوهای تیم ملی اظهار داشت: وضعیت بسیار خوبی دارم و آسیب دیدگی هم که برایم به وجود آمده بود رو به بهبود است و برای مسابقات قهرمانی کشور که در بهمن ماه برگزار خواهد شد آماده می شوم. بعد از مسابقات قهرمانی کشور هم مسابقات جهانی و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس و بازی های آسیایی هانگژو را در پیش داریم که برای ما بسیار حائز اهمیت است. من پس از پشت سر گذاشتن مشکلات به جمع ملی پوشان تیم ملی اضافه شدم و تمریناتم را از سر گرفتم.

قهرمان پارالمپیک کشورمان در خصوص اتفاقات اخیر کشور نیز گفت: وقتی چنین مسائلی که پیش می آید بیگانگان خودی نشان می دهند چرا که هیچ گاه بیکار نمی نشینند. رصد می کنند و از همه این اتفاقات به سود خود بهره برداری می کنند. ما اول از همه باید این را یاد بگیریم که چگونه باید اعتراض کنیم و چگونه حرف خودمان را به مسئولان منتقل کنیم. هیچ گاه اعتراض همراه با اغتشاش از سوی مردم شکل نمی گیرد. مردم ایران کشورشان را دوست دارند. در کشوری که اسلامی است هیچ کس برای اعتراض کتاب وحی را آتش نمی زند پرچم مقدس کشورش را نمی سوزاند، این صحنه ها خوشایند و قابل قبول نیست.

وی افزود: همیشه صف اعتراض کننده ها از صف اغتشاشگران جدا بوده و هست، مردم کشورمان هم خیلی زود به این مسائل واکنش نشان دادند و با راهپیمایی علیه آغتشاشگران اعلام کردند که ایرانی هستند و تنها اعتراض آن ها به ناهنجاری های جامعه است نه نظام جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام که برای مردم محترم است.

برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی سازمان کشاورزی و منابع طبیعی ایلام
دنبال کنید

رستمی در خصوص به آتش کشیدن پرچم مقدس ایران عنوان کرد: ما همیشه به عنوان جزء کوچکی از جامعه ورزش و ملی پوشان عرق به پرچم کشورمان نشان داده ایم و وقتی با چنین تصاویری رو به رو می شویم برایمان دردناک است. ورزشکاران سختی های زیادی می کشند تا بتوانند در میادین بین المللی این پرچم ۳ رنگ ایران را بالا ببرند. وقتی ورزشکاری در میادین ورزشی پیروز می شود و موفقیتی کسب می کند همین پرچم مقدس ایران را در دست می گیرد و شادی می کند. آتش کشیدن پرچم ایران برای من سنگین بود، چرا که نیمی از عمر خودم را برای کشورم گذاشته ام تا پرچم کشورم در جوامع بین المللی بالا برود. دیدن آتش زدن پرچم ایران برایم تلخ بود.

قهرمان پارالمپیک کشورمان در خصوص ضرر وارد شده به کشور توسط اتفاقات اخیر تصریح کرد: این اتفاقات از چند بعد برای کشورما ضرر و زیان بر جا گذاشت که یکی از آن ها تخریب اموال عمومی بود که بیت المال محسوب می شود، بعد بعدی آن روحی و روانی است که مردم ایران را تا مدت ها درگیر می کند. در پایان هم این اتفاقات باعث می شود تا وجهه جامعه ایران در جوامع بین المللی بد جلوه داده شود. کشورهای بیگانه منتظر هستند تا با استفاده از این تفاقات ایران را خشونت طلب جلوه دهند که با حضور به موقع مردم در صحنه این موضوع هم برای دشمن خنثی شد.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi